Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Кери: Ръководството на F1 не може да е диктатура, макар че тук...

Кери: Ръководството на F1 не може да е диктатура, макар че тук вероятно са свикнали

95
0

Новият председател на Делта Топко (компанията-майка на Формула 1) Чейс Кери смята, че F1 има нужда от ръководство, което да е съобразено с потребностите на всички участници в шампионата. Според него то не може да се осъществява от няколко души под формата на комитет, нито да се разчита на диктатура.

„Реалистично погледнато, през следващите няколко месеци вероятно повече ще слушам какво ми говорят хората и ще се адаптирам”, заяви Кери в интервю за formula1.com. „В спорта има различни хора и е важно да разберем какви са целите им. Ръководството трябва да е съобразено с тях. Необходимо е да знаеш накъде си се запътил, къде искаш да стигнеш. Не може да ощастливиш всички едновременно, но трябва да разбереш какво иска всеки и след това да намериш път (за развитие). Това със сигурност не е задача за комитет, защото комитетите често се превръщат в бюрократични организации. Не може и да е диктатура, въпреки че тук вероятно са свикнали с такава. На хората им е нужно лидерство, а това означава да създадеш визия, посредством която в бъдеще да се постигнат правилните цели. Успешен е онзи бизнес, който разбира какво желае всяка страна, а във Формула 1 има толкова много… Нужно е да има компромиси.”

Американецът, който се появи за първи на старт от Формула 1 през изминалия уикенд в Сингапур, обясни също така, че новите собственици на спорта Liberty Media гледат на Гран при като на дългосрочна инвестиция със сериозен потенциал за развитие.

„Идеята определено не е как да се качат приходите през следващите 12 месеца. Става дума за дългосрочна дейност. Фокусът е върху инвестиране и изграждане. Надяваме се това да ни помогне да изведем Формула 1 на следващото ниво. Формула 1 е страхотен бизнес и аз виждам възможности във всевъзможни области: надпреварите да станат по-вълнуващи, както и пистите; да се инвестира в маркетинг, за да се получи правилна връзка с феновете; да се инвестира в нови платформи – дигитални платформи, чрез които да се осъществява реална комуникация със запалянковците посредством информацията, която те наистина искат и като цяло да се извлече полза от всичко, което спортът може да предложи”, обясни още Кери.