Micra е един от най-емблематичните модели на Nissan. С новия си външен дизайн, подобрения в интериора и иновативни технологии сред които последно поколение навигационна система NissanConnect и „Интелигентен ключ“, Новият Nissan Micra е въплъщение на посланието на марката: „Innovation that excites“. Новият модел ще бъде лансиран през септември с иновативна медийна кампания.
Гарет Дънсмор, Директор Маркетинг и Комуникации в Nissan Европа: „С тази кампания ние оставаме фокусирани върху женската аудитория. „Go get it“ цели да привлече уверените жени, които ще видят в Новата Micra перфектният партньор в техния активния начин на живот.“
Руди Ангоно, Креативен Директор, TBWA\G1, добавя: „Те се фокусират върху това, което трябва да направят, отколкото върху това, което би трябвало да направят. И ето защо Micra пасва идеално на техните нужди. Тя е практична, лесна за шофиране, а технологиите в нея помагат да се чувстваш уверена да направиш това, което искаш да постигнеш.“
Toва уверено поведение е представено в кампанията, която ще стартира през септември с лансирането на Новата Micra в Европа. Тя ще бъде подкрепена онлайн със серия от 3 видеа, които представят жената зад волана на Micra успяваща да излезе умело, уверено и с чувство за хумор от всяка ситуация. Тези видеа ще бъдат подкрепени от дигитална платформа, локални спонсорски програми, принт визии, билборди и други в зависимост от пазара.