Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Карлос Сайнц: Новото Ферари се управлява по-трудно в Бахрейн, отколкото в Барселона

Карлос Сайнц: Новото Ферари се управлява по-трудно в Бахрейн, отколкото в Барселона

2480
0
Карлос Сайнц
Карлос Сайнц, снимка Ферари

Карлос Сайнц признава, че неговото Ферари се е движило по-трудно в завоите в Бахрейн, отколкото в Барселона. Според испанеца причина за това е горещият асфалт на пистата Сахир. Сайнц бе един от многото пилоти, които се оплакаха от липсата на сцепление, причинена от по-високите температури по време на предсезонните тестове в Бахрейн.

Всичките 10 отбора от F1 се върнаха на пистата за първи път от две седмици насам. В същото време инженерите в падока продължаваха да се опитват да разберат новите автомобили за 2022 г.

Тежките атмосферни условия значително затрудниха пилотите, като почти всеки състезател на пистата се опитваше да овладее своя автомобил. Повечето пилоти имаха проблеми при преминаването на завой номер десет.

Прогнозата за времето в петък не изглежда по-добра. Очаква се да бъде още по-горещо, като температурата на въздуха трябва да достигне 32 градуса по Целзий.

На въпроса какво е усещането на автомобила в завоите, Сайнц заяви:

В Бахрейн усещането е, да кажем, малко по-лошо, отколкото в Барселона, защото е много по-топло и асфалтът има много по-малко сцепление. Новото Ферари се управлява по-трудно в Бахрейн, отколкото в Барселона. Това е нещо нормално и се случва всяка година.“

Автомобилът в завоите се усеща по-различно от миналата година. Също така виждам, че напредваме и знаем по-добре какво да правим след всяка една обиколка.“

Ферари продължава да се развива добре с наближаването на новия сезон

Иначе денят отново беше впечатляващ за Скудерията. Въпреки оплакванията на Сайнц от поведението на болида в завоите, той и Льоклер постигнаха второ и трето най-добро време в класирането.

„[Това беше] още един добър ден за нас, в който продължихме започнатото в Барселона. Имахме подобна програма за изпълнение, но започнахме да проверяваме и различни прозорци за настройки, продължи той.

Не успяхме да направим финален пробег на C3. Като цяло успяхме да тестваме две или три неща, които бяха много важни за нас, и  проведохме добър ден без проблеми.“

Механиците работят усилено в жегата, което никога не е лесно. Благодаря им за всички положени усилия. Предстоят ни още няколко дълги дни, но се надяваме те да бъдат много продуктивни“, обобщи Карлос Сайнц. 

Пилотите на Ферари направиха общо 116 обиколки, което се равнява на около две състезателни дистанции на пистата в Бахрейн.