Strategic Visions класира КИА като бранда с най-високо качество в ценовия сегмент под 26 000 щатски долара в проучването на консултантската компания Total Quality Impact (TQI). Успехът на КИА дойде с моделите Sorento и Sedona (в някои страни известна като Grand Carnival), които постигнаха най-висок резултат в рейтинга TQI съответно в категориите „Средноразмерни CUV“ и „Миниван“.
“Последните данни в рейтинга Total Quality Impact на Strategic Vision са поредното доказателство, че моделите с марка КИА се открояват с лидерски позиции по отношение на дизайна, качеството, технологиите и стойността“, коментира Орт Хедрик, вицепрезидент продуктовото планиране в КИА Моторс Америка. “Моделите Sorento и Sedona са ярък пример за ангажираността на КИА да надминава очакванията на клиентите, а признанието чрез рейтинга Total Quality Impact е особено ценно за нас, тъй к ато той обобщава мнението и цялостната оценка на нашите клиенти.“
Strategic Vision провежда анкета сред повече от 39 000 собственици на нови автомобили, за да избере носителите на наградите Total Quality Impact през настоящата година. Анкетираните собственици оценяват високо Sorento за превъзходните качества, висококачествен интериор и внушителен дизайн, докато други дават високи оценки на Sedona за новаторските характеристики, майсторската изработка на интериора и отличните експлоатационни качества“.
“Фокусът на КИА върху дизайна и технологиите подхранва вярата на клиентите в концепцията и качеството на продуктите с марка КИА,” заяви Александър Едуардс, президент на Strategic Vision. “Победителите в класацията Total Quality Award и други модели с чудесни експлоатационни качества като Optima затвърждават големия успех на корейския бранд.”