Начало Автомобили Киа предизвиква онлайн футболните фенове на ЕВРО 2008

Киа предизвиква онлайн футболните фенове на ЕВРО 2008

11
0

За да отбележи оставащите 100 дни до старта на европейското първенство по футбол, компанията КИА Моторс, производител на високо качествени автомобили за младите по душа потребители, днес обяви откриването на интерактивен, предназначен за футболните запалянковци микро сайт с цел да засили интереса към марката и да подчертае ролята си на официален международен спонсор на европейското първенство по футбол.
Чрез http://euro2008.kiamotors.com феновете ще имат възможност да посетят мачовете на своя отбор след като участват в двете състезания организирани от марката – “Drive for Glory” (Шофирай за слава) и “Be KIA, Be together”(Бъди един от КИА за да бъдем заедно). За младите фенове автомобилната компания е подготвила и специална игра – KIA Official Match Ball Carrier, която ще даде шанс на 31 човека официално да предоставят футболните топки на съдията преди старта на всяка среща от европейското първенство. Финалистите в конкурса ще бъдат наградени от КИА с пакет от туристически услуги.
Г-н Hyoung-Keun Lee, Изпълнителен вице президент на КИА Моторс
Корпорейшън, заяви: „Мотото на Евро 2008 – ‘Очаквани Емоции’ – е напълно в унисон с нашата вдъхновяваща и вълнуваща автомобилна марка. Заедно с останалите ни спортни активности, като КИА Фен на деня по време на тенис турнира Аустрелиън Опън, се стремим да получим по-добра обратна връзка с бъдещите ни клиенти и да увеличим разпознаваемостта на марката по целия свят.”
Автомобилното шоу “Drive for Glory” ще предизвика футболните фенове да проявят своята креативност като изобразят модела сийд по най-атрактивен и интересен начин. 16-те победителя – представители на всяка една от страните участнички в първенството, ще станат част от тържественото автомобилно шествие с 16 модела от гамата на сийд. Внушителната колона от автомобили ще стартира обиколката си от завода на марката в Жилина, Словакия с крайна цел – Виена, Австрия. На всеки победител също така ще бъде предоставен и пакет от туристически услуги КИА по време на европейското първенство.
Автомобилите ще бъдат облепени със специални стикери бозначаващи всеки един от участниците в състезанието.
Играта “Be KIA, Be together” ще възнагради още 16 щастливци с организиран престой по време на футболното първенство. Участниците в това състезание ще бъдат оценявани за най-вдъхновяващо и забавно послание към отбора, който подкрепят. Печелившите слоугъни ще бъдат изписани на гигантските фланелки изложени в специалните фен-зони в Цюрих и Виена по време на първенството.
В микро сайтът на КИА посетители ще открият последните новини, резултати и всякаква информация свързана с предстоящото европейско първенство.
Спонсорството на UEFA EURO 2008™ позволява и рекламиране на
автомобилния бранд върху специални пана и ТВ екрани разположени на
стадионите, както и правото да използва логото на UEFA във всички прес
материали на марката. В допълнение към това КИА ще предостави и
автомобили за нуждите на организаторите и всички участници в мероприятието.
КИА разшири партньорството си с футбола, чието начало бе поставено през 2002г. и ще продължи до 2014г. Това сътрудничеството ще спомогне за увеличаване популярността на марката, като доближи моделите й до огромния брой фенове на спорта в цял свят.

KIA Motors Corporation (www.kia.com) – производител на автомобили с високо качество – е основана през 1944г. и е най-старият корейски автопроизводител. Като част от Hyundai-Kia Automotive Group, КИА се стреми да се позиционира сред лидерите на световния автомобилен пазар. С 14-те си производствени бази в 8 страни КИА продава повече от 1.4 милион автомобила годишно и поддържа дистрибуторска мрежа в повече от 165 страни. Днес КИА има 33 000 служители и годишни приходи от 17 милиарда долара. Kia Motors е официален спонсор на Australian Tennis Open и международен спонсор на Davis Cup. КИА е и официален партньор на FIFА – управителното тяло на FIFA World Cup – както и EUROTOP партньор на UEFA. Мотото на КИА Моторс Корпорейшън “Силата да изненадваш” – олицетворява целта на марката постоянно да изненадва своите клиенти по цял свят с автомобилни иновации.


Пълното наименование на UEFA EURO 2008™ е UEFA европейски футболен шампионат и е най-мащабното мероприятие в Европа. Стартира през 1960г. във Франция и се провежда на всеки 4 години. Данните от UEFA EURO 2004™ свидетелстват за огромния интерес на аудиторията по цял свят. Първенството се е излъчвало пряко в над 200 държави, с общо телевизионно време от 30 000 часа, като всяка една от 31 футболни среща е проследявана от 150 милиона зрители.
Официалният сайт на UEFA EURO 2004™ е отчел 500 милиона посетители. 16 квалифицирани национални отбора от цяла Европа формират 4 групи и участват в първенството на всеки 4 години. Футболът се радва на фенове още от организирането на първото съревнование през 1960г. Интересът към спорта е от цял свят. UEFA EURO 2008™ ще се проведе между 7-ми и 29-ти юни в Австрия и Швейцария.
Популярното събитие е допринесло за успеха в развитието на много футболни звезди, между които Мишел Платини, Марко Ван Бастен, Зинедин Зидан, Майкъл Оуен, Дейвид Бекъм и др. Футболното първенство е и най-мащабното мероприятие, по време на което генералните спонсори набиратширока популярност в световен мащаб.