Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Разправията колко инженери от Мерцедес са отишли в Ред Бул Пауъртрейнс продължава:...

Разправията колко инженери от Мерцедес са отишли в Ред Бул Пауъртрейнс продължава: Волф твърди, че са 19

1491
0
Мерцедес F1
снимка: Майкъл Потс

Разправията колко инженери от Мерцедес High Performance Powertrains са отишли в Ред Бул Пауъртрейнс продължава. По време на миналия състезателен уикенд Тото Волф бе попитан може ли да коментира твърдението на Кристиан Хорнер, че 220 души са преминали от Бриксуърт в Милтън Кийнс.

„Трябва да поработи над математиката си. 19 инженери са“, отговори Волф

„Каквито и да са числата обаче, според мен това са нормални неща. Хората преминават в различни отбори и това е абсолютно нормално. Мисля, че департаментът ни за задвижващи системи е възможно най-добър с топ ръководство. Няма нищо в HPP, което бих искал да е различно като организация, хора и т.н. Перфектни са“, продължи шефът на Мерцедес в F1.

„Тази организация се справя чудесно и го прави вече много дълго време. От 2014 г. нашата задвижваща система е тази, която се използва за сравнение. Отскоро има и една друга на ниво. Нямам търпение за 2006 г., за да видя нивото на конкурентоспособност на новите агрегати“, допълни Волф.

Техническият директор на Мерцедес Джеймс Алисън направи доста окуражаващ коментар относно подготовката на Мерцедес HPP за следващото поколение задвижващи системи. Той каза, че чувството в Бриксуърт било подобно на това преди въвеждането на агрегатите, които се използват и сега

„Аз не бях в отбора при подготовката за задвижващите системи, които се използват от 2014 г. насам. Не съм наблюдавал лично този процес и превръщането на проекта в реалност. Но от хора, които са били тогава в тима, ми разказва, че усещането е много подобно. В HPP кипи усилен труд и целта е новият проект да се превърне в успех. Тези задвижващи системи ще определят представянето в идващите сезони“, сподели Алисън.

Изявлението на техническия директор на Мерцедес бе възприето от някои наблюдатели като знак и към Макс Верстапен. За задвижващата система на Ред Бул Пауъртрейнс от известно време има слухове, че върви зле. Смята се, че това може да е една от причините за решението на Ейдриан Нюи да си тръгне, защото не иска по никакъв начин да преживее още веднъж случилото се с Рено в началото на ерата с хибридни агрегати. (Подробности за това как е реагирал тогавашният шеф на френския концерн Карлос Гон при посещение на Хорнер, Нюи и Хелмут Марко относно задвижващата система на френската марка за F1 може да намерите в последния брой на ClubS1 – б.р.) Верстапен пък засега твърди, че има вяра в проекта, но това се възприема повече като задължително положително говорене.

 

View this post on Instagram

 

A post shared by Mercedes-AMG (@mercedesamg)