Според последните слухове големите южно-корейски компании все още не са достатъчно заинтересовани, за да инвестират пари във Формула 1 под формата на спонсорство.
На състезанието на чисто новата писта Йонгам този уикенд единствената корейска компания, чиито лого можеше да се види, бе LG.
Според корейския всекидневник JoongAng, причината за това е, че местните компании все още изчакват, за да видят какъв ще бъде отзвука от тазгодишната първа за страната Гран при от Ф1.
Според доста хора евентуални сериозни рекламодатели в спорта биха могли да бъдат двата най-големи мобилни оператора в страната – KT и SKT, но докато говорител на първия е заявил, че все още е рано да се каже дали компанията ще прояви интерес към Ф1, то от втория директно са казали, че за момента изобщо не се обсъжда такъв вариант при тях.
Въпреки това обаче заинтересовани корейски компании има, но всички те ще изчакат поне до нова година, за да видят доколко в страната им ще се заговори за Ф1, преди да решат дали да се включат в спорта посредством спонсорски или партньорски договор с някой от екипите.