Koсуърт отрекоха слуховете, че Уилямс планират да започнат да работят с Рено от 2011 година.
Наскоро стана дума, че от базирания в Гроув отбор не са доволни от представянето на 2.4-литровия V8 на британските си партньори. Сега от „Ауто Мотор унд Шпорт“ обаче съобщават, че Косуърт са започнали програма за развитието на своите двигатели, с която да компенсират изоставането си.
Към това бизнес директорът на компанията Марк Галахър коментира: „Имаме тригодишен договор с Уилямс, a на този етап няма доказателство, че те искат да прекратят партньорството.“
Той също така допълва, че кандидатите за 13-ти отбор през 2011 година (с едно изключение) водят преговори именно с Косуърт.
В интерес на истината британците са най-евтиният доставчик на гуми в момента, като техният агрегат струва годишно по 5.5 миолиона евро за разлика от 9-те милиона за Мерцедес, Ферари и Рено.
Що се отнася до потенциалните нови отбори, се говори, че единствено Никола Тод с ART се надява на агрегати от Ферари.