Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Култард разбуни Кицбюел

Култард разбуни Кицбюел

49
0

Снимки: GEPA Images Red Bull

В доста стерилната и строго корпоративна обстановка, царяща днес във Формула 1, Дейвид Култард остава един от малкото истински “бонвивани”.

Шотландецът взриви пуританите и тази зима, появявайки се с нова приятелка на кръг от световната купа по ски алпийски дисциплини в Кицбюел, Австрия. Пилотът пристигна в курорта, за да участва в благотворително състезание, заедно с Мозли и Бърни Еклестън, а и успоредно течеше срещата на пилотите на Ред Бул и Торо Росо в съседния курорт в областта Бихлаум.

Още преди Коледа се разчу, че пилотът на Ред Бул се е разделил със Симоне Абделнур. Бразилската манекенка, която иначе е специалист по вътрешен дизайн, бе най-дългогодишната спътница на Култард по пистите. Преди нея го съпътстваха Андреа и Хайди. Всяка от тях изкараха по около две години с пилота, докато Симоне остана четири.

Явно и атрактивността на Симоне обаче се е изчерпала и в началото на декември Култард е започнал да се среща с репортерката на френската телевизия TF1 Карън Миние. Белгийка по произход, тя буквално събра очите на целия падок при появата си във Формула 1 преди две години. Шотландецът бе сгоден последователно за Хайди и Симоне но вече се бил прибрал с Карън в Монако.

Красивата брюнетка дойде заедно с Дейвид в Австрия, като двамата се държаха за ръце и не криеха близостта си. Заедно с тях бяха и останалите пилоти на Ред Бул и Торо Росо, като всички заедно наблюдаваха не само състезанието в Кицбюел.

“Екипът участва в състезания организирани от Ред Бул с моторни шейни и ски. Събитието напомняше редовна среща на Ферари с пресата в Мадона ди Кампильо, но нямаше подтискащата строгост”, сподели нашият фотограф Артър Тил.

В Кицбюел са провежда една от най-опасните надпревари в алпийските дисциплини – спускането, което прави Формула 1 да изглежда нормален и напълно разумен спорт. Според Тонио Лиуци “да си “вържеш” две дъски за краката и да си помагаш с щеки, летейки по стръмен, покрит със сняг планински склон нито е безопасно, нито изглежда смислено”, но същото важи и за Гран при.

Самият Лиуци стана причина за забавянето на състезанията между пилотите, защото италианецът закъсня с няколко часа в предпоследния уикенд на януари. След като и той се присъедини към компанията, всички се качиха на превозните средства, които са нещо средно между моторна шейна и мотоциклет за сняг.

Благодарение на 30-те сантиметра пресен сняг, навалял през дните преди това, първите обиколки се оказаха доста куриозни – пилотите трудно налучкваха верния ритъм.

След като посвикнаха обаче, надпреварата се ожесточи доста.

Един фотографите на събитието се видя в чудо в опитите си да снима състезателите върху шейните, а не по лице в снега.

Моторните зверчета се харесаха на всички пилоти с максималната си скорост от 160 км/ч и мощност от около 125 к.с. В импровизираното състезание помежду им победи Скот Спийд пред Кристиян Клийн. Като се има предвид пък, че Роберт Доорнбос е родом от …>>>