Лимитирана серия от 25 броя Classic Defender ще бъде създадена с избор от Defender 90, 110 и 110 Double Cab Pick-Up. Те ще могат да участват в легендарното състезание Land Rover Trophy.
За седем десетилетия Land Rover прекосява пътища, които са били недостъпни за всеки друг. Всеки автомобил Defender има уникален дизайн, представляващ камуфлаж с 23 локации. Всички тях легендарният всъдеход е обходил в продължение на 70-те си години приключенска история. Сред тях са места като The Camel Trophy, The First Overland и G4 Challenge. Дизайнът е съставен от множество скрити Land Rover емблеми, с които собствениците гордо могат да се идентифицират.
Освен възможността да притежават уникален колекционерски автомобил, клиентите са поканени да участват във второто ексклузивно тридневно състезание Land Rover Trophy. Те ще получат насоки от експерти, за да тестват своя Defender в поредица от офроуд предизвикателства, а накрая един отбор ще си тръгне с голямата награда.
Уникалните камуфлажни модели Classic Defender Works V8 Trophy ще бъдат създадени с помощта на моделите на Defender от 2012-2016 г. с подобрени спецификации, разработени специално от екипа на Land Rover Classic.
Лимитираното издание ще се задвижват от 5,0-литров V8 бензинов двигател на Land Rover. Ще разполага с 405 к.с. и 515 Nm въртящ момент и осемстепенна автоматична трансмисия ZF. Всеки модел претърпява цялостна реконструкция с по-добро окачване, усъвършенстване на кормилното управление и подобрени спирачки. Той ще се предлага като модели 90 и 110 Station Wagon, както и 110 Double Cab Pick-Up за първи път на модел Trophy. В серията от 25 автомобила Land Rover Classic ще създаде само 5 пикапа с двойна кабина, а останалите 20 автомобила ще бъдат 90 и 110.
Автомобилът е завършен с камуфлажна тема в бяло Fuji с контрастиращ черен покрив Narvik и черни екстериорни елементи Gloss Black, включително детайлите – нитове, винтове и вентилационни отвори. 18-инчови Gloss Black Sawtooth алуминиеви джанти допълват цялостния облик.
Камуфлажът включва 23 места, където Land Rover е преодолявал предизвикателни терени в продължение на повече от 70 години офроуд експедиции в региони от Южна Африка и Лаос до Перу.
Гама от екстериорни подобрения гарантира неудържимо представяне на всякакви терени. Черният преден капак е със сатенено покритие за намаляване на отблясъците при силна яркост, а мощната LED светлина с ширина от 1,27 м осигурява изключителна видимост през нощта.
Classic Defender Works V8 Trophy II има 500 mm дълбочина на газене. Задна стълба осигурява достъп до багажника на покрива, а фините детайли включват емблема Land Rover Trophy и бял детайл с логото върху калниците. Спортните седалки Recaro са облицовани с висококачествена черна и бяла кожа Windsor с контрастни шевове, а вратите и тапицерията са с ръчно изработено кожено покритие.
Модерната информационно-развлекателна система на Land Rover Classic с интегрирана навигация и свързаност с мобилни устройства гарантира, че най-новите мултимедийни опции се намират в автентичното табло. Ергономичният лост на Land Rover за автоматичната скоростна кутия ZF също е монтиран за допълнителен контрол.
В централната част на таблото е разположен изработеният по поръчка циферблат на Land Rover Trophy от Елиът Браун с уникален камуфлажен дизайн – Competitor’s Edition. Допълнително 1000 ексклузивни броя на часовника, вдъхновени от Land Rover Classic Defender Works V8 Trophy II, ще бъдат налични в търговската мрежа за любителите на марката.
А за онези, които искат да персонализират настоящия си Defender с част от естетиката на Works V8 Trophy II, Land Rover Classic ще предложи вдъхновени от Trophy оригинални аксесоари, които ще бъдат обявени съвсем скоро.
Повече информация
Техническа информация | LAND ROVER CLASSIC DEFENDER WORKS V8 TROPHY II |
Двигател и трансмисия | |
Работен обем | 4,999 см³ |
Цилиндри | V8 naturally-aspirated petrol (EU5) |
Максимална мощност | 405 к.с. |
Максимален въртящ момент Nm | 515 Nm |
Трансмисия | 8-степенна автоматична скоростна кутия, задвижване на четирите колела, двустепенна трансферна кутия, предни и задни диференциали за тежки условия, централен диференциал с регулиране на въртящия момент |
Гуми и джанти | 16-инчови стоманени джанти, гуми за кални терени |
История на V8 Defender
- V8 моторите в Land Rover Defender и неговите производствени предшественици започнаха с Series III Stage 1 V8 от 1979 г. 3,5-литровият Rover V8 с карбуратор е с мощност 90 к.с.
- Land Rover One Ten от 1983 г. и Ninety от 1984 г. използваха същия 3,5-литров Rover V8 двигател като Series III Stage 1 V8, но във форма със 113 к.с., повишена до 135 к.с. от 1987 г.
- Само за северноамериканските спецификации (NAS) Defender 90 и 110, от 1992 г. се монтира 3,9-литрова версия с впръскване на гориво със 182 к.с. на Rover V8, заедно с четиристепенна автоматична скоростна кутия.
- През 1998 г. 4.0-литровият V8 с мощност 190 к.с. от второто поколение Range Rover беше монтиран в лимитирана серия от 50-тата годишнина на Defender 90s с четиристепенна автоматична скоростна кутия.
- 5,0-литровият Defender Works V8 от 2018 г. стана първият официален Land Rover Defender, задвижван от V8, представен от 1998 г. насам.
- През февруари 2021 г. Land Rover представи V8 в новите Defender 90 и 110. Новият двигател с компресор от 525 к.с. задвижва най-бързия и най-мощен сериен Defender, правен някога, с ускорение от 0 до 100 км/ч за 4,9 секунди и максимална скорост от 240 км/ч.