Начало Автомобилни новини Lexus показа новия GS в Калифорния

Lexus показа новия GS в Калифорния

104
0
GS,hybrid,Lexus

На конкурса по елегантност в Пебъл Бийч, Калифорния, японската компания Lexus представи официално новото поколение на седана си GS.

Новият модел е построен на модернизирана платформа, каросерията има повече места на точковите заварки, като за съединяването на някои детайли е използвано лазерно заваряване. За намаляване на теглото предното окачване е от алуминиеви носачи, докато задната подрама е модернизирана и се използва ново многозвенно окачване. Увеличени са и предната и задна следа (+40 и +50 мм съответно), а в амортисьорите се използва масло с по-нисък вискозитет.

Макар и с не особено увеличени габаритни размери, вътрешното пространство в новия Lexus GS е увеличено, а багажникът има с 25% по-голям обем. Улеснено е влизането и излизането от автомобила за сметка на увеличения ъгъл на отваряне на вратите.

Интериорът на седана е напълно променен, като е следвана стилистиката на супермодела LF-A. На централната конзола е монтиран 12,3-инчов сензорен монитор с нов блок за управление на климатичната система, разполагаща с функция S-Flow. Тя отчита наличието на пътник на предната седалка и в съответствие с това регулира посоката на въздушния поток.
Изцяло нова е и мултимедийната система, която има интуитивно управление на климатика, аудиосистемата, телефон и навигацията, както и същия джойстик като в хибрида CT 200h. Тя ще разполага и с редица допълнителни функции като достъп в интернет, с чиято помощ ще могат да се запазват маси в ресторант например, билети за кино, записи във фейсбук, както и да се прослушват SMS-и, постъпили на мобилния телефон.
На европейските пазари новият средноразмерен седан ще се предлага в две версии – бензинов GS 250 и хибриден GS 450h.
Според първоначална информация за първата ще се използва 2,5-литровия мотор от по-малкия IS, докато за втората – хибридното задвижване от кросоувъра RX. За пазарите в Америка моделът ще използва подобно хибридно задвижване, но с 3,5-литров V6.

При някои от версиите ще е възможно да се избира между задвижване на задните колела или 4х4. Управляваната от електроника трансмисия ще може да осигурява въртящ момент в съотношение от 50/50 до 30/70 към задната ос в зависимост от условията на движение.

Ще са налични и няколко режима на работа на силовата установка Lexus Drive Mode, като освен стандартен ще има икономичен, спортен и Sport +, в който се променят настройките на адаптивното окачване, стабилизиращата система и кормилното управление.

В Lexus GS ще са вградени и последните авангардни нововъведения за безопасност и подпомагане на водача като системи за нощно виждане, предотвратяване на аварии, следене на мъртвите зони и за непредизвикано пресичане на непрекъснати ленти на пътя.

Производството на модела стартира през декември т.г., а първите серийни автомобили ще постъпят в дилърската мрежа на марката през февруари следващата година.