Новите собственици на F1 – Liberty Media, ще работят основно в 4 ключови области за подобряването на спорта. Това заяви Шон Брачес, който е част от новата управленска структура, начело на която е Чейс Кери, Брачес ще отговаря за комерсиалната част от Гран при. Според него на тези 4 неща трябва да се обърне най-много внимание, за да стане Формула 1 по-добра.
„Първата от тях е брандът, заяви Брачес в първото си интервю на новата си позиция пред CNN. – Брандът е въвеждащата част за всяка компания, марка или спорт. Ние ще работим, за да разберем нашия бранд. Ще го подобрим и ще го издигнем. Това ще ни позволи да влезем на нови пазари.
Второто е дигитализацията. Мисля, че има огромни възможности в дигиталното пространство за създаване на нов имидж на продукта, който F1 представлява днес, за привличането на фенове по нов, различен начин и за използването на спонсори за да осъществим тази дигитализация.“
Третото нещо, по думите на Брачес, е създаването на много по-демократичен подход по отношение на партньорите на F1, като се започне от отборите, и се премине през спонсорите, промоутърите и притежателите на търговските права. Тъй като според него има много възможности за интегрирането на спорта в техния бизнес.
И последната област е състезанията. Целта е създаването на по-добри състезания, които да ангажират фенове, зрители на пистата и пред телевизионните екрани. Според Брачес Формула 1 не постига достатъчно най-вече в комерсиално отношение и при привличането на спонсори, където досега по последното е работил само един човек, а никой не се е занимавал с маркетинга.