Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер: Имаме по-добро състезателно темпо, отколкото на Спа

Льоклер: Имаме по-добро състезателно темпо, отколкото на Спа

1600
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер, снимка: Спас Генев

От Иван Тенчев, наш специален пратеник на Монца

След като спечели четвъртия полпозишън в кариерата си, Шарл Льоклер заяви, че има по-голяма увереност в състезателното темпо на Ферари тук на Монца, отколкото преди седмица на Спа.

Той смята, че би могъл да спечели отново, въпреки демонстрирането добро състезателно темпо на съперниците от Мерцедес. Хамилтън и Ботас заеха втора и трета позиция зад него.

„Вчера и днес видяхме, че имаме по-добро състезателно темпо, отколкото на Спа. И смятам, че то ще е достатъчно, за да победим. Но стартът ще е от ключово значение, както винаги, за да остана пред пилотите на Мерцедес. При всички случай няма да е лесно“, обясни Льоклер, който този път няма да може да разчита на подкрепата на съотборника си Фетел, който остана четвърти.

„Да, това, че те ще са директно зад мен прави нещата още по-трудни. Защото има важни ефекти на изтегляне и т.н. Но тук влиянието на DRS e по-малко, като пистата има различна специфика от Спа. След това, което видяхме вчера във втората тренировка и тази сутрин, съм по-уверен, че имаме добро състезателно темпо.“

Льоклер обясни още, че планът е бил първо Себастиан да го изтегли при първите опити, а след това той да е пред Фетел при финалните. Но Сайнц се е намесил и нещата са се объркали. А и е видял, че времето няма да стигне.

Пилотът от Монако бе категоричен, че Ферари в никакъв случай не са искали да жертват интереса на единия пилот за сметка на другия. Просто ситуацията накрая е била изключително объркана. Според него би било безумие да се налагат сега някакви наказания за бавно каране, както във Формула 3 или нещо подобно, защото би трябвало да накажат практически всички пилоти в топ 10.

Що се отнася до ограничителите и очертанията по завоите и шиканите, както и  излитането сутринта на Перони във Формула  3, Льоклер заяви, че е почитател на чакълените зони за сигурност. Според него те биха намалили риска от инциденти и напускане на пистата по принцип.