Шарл Льоклер не е оптимист за представянето на Ферари в квалификацията за Гран при на Мексико. Монегаскът сподели, че според него два отбора – Ред Бул и Макларън – са категорично пред Скудерията като темпо.
„Тимът на Макларън изглежда наистина много силен. Ред Бул и Макс [Верстапен] – още повече. Ситуацията при Мерцедес е малко по-трудна за разчитане. Ние се съсредоточихме върху себе си и се надяваме свършената работа да ни помогне да направим крачка напред“, посочи Льоклер.
„Ще е огромна изненада ако вземем полпозишън, но човек никога не бива да казва никога“, продължи Льоклер
„Пистата е трудна. Много е сложно да напаснеш всичко в един тур. Моето усещане е, че този уикенд сме малко по-назад (спрямо съперниците)“, добави той.
Карлос Сайнц се съгласи с тази преценка на съотборника си.
„Мисля, че очаквахме да сме малко по-конкурентоспособни. Но поради една или друга причина, изглежда не можем да напаснем баланса“, коментира испанският пилот на Ферари. „Особено в един бърз тур изглежда имаме доста проблеми със сцеплението в задната част на колата. Това ще е и основният ни фокус в последната свободна тренировка.“
„Софтът е твърде мек и прегрява доста бързо, което води до проблеми на пистата. Но ние определено трябва да постигнем напредък в една бърза обиколка. Разликите изглежда са много малко, така че битката от самото начало на квалификацията ще е трудна“, каза още Сайнц.
Според изчисленията от петъчните тренировки най-добро състезателно темпо в дълга серия е постигнал Ландо Норис (Макларън). Зад него са пилотите на Ред Бул Серхио Перес и Верстапен
В анализа се посочва, че гумите на британеца са били чисто нови в началото на стинта му, а тези на Макс – на няколко обиколки. После са Алекс Албон (Уилямс) и Люис Хамилтън (Мерцедес). Ферари има по-добро темпо в един бърз тур от Мерцедес, но предимството по отношение износването на гумите е на страната на тима от Бракли.
Върху състезателно темпо се съсредоточиха и в екипа на Астън Мартин след всички проблеми, които имаха преди седмица в Остин, Тексас.
„Беше добра програма, основно с много гориво и дълги серии“, коментира Фернандо Алонсо. „Трудно е да се разчетат времената, но усещането в колата бе добро. Разбираме по-добре новостите по колата.“
View this post on Instagram