Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер пак отрече да води или да е водил разговори с Мерцедес:...

Льоклер пак отрече да води или да е водил разговори с Мерцедес: Нищо реално или сериозно. Никога

Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Шарл Льоклер не завърши Гран при на Нидерландия, след като заради удар в самото начало на състезанието се счупиха страниците на предното му крило, които пък потрошиха пода му. Монегаскът се прибра в падока и още преди финала на надпреварата на Зандвоорт вече бе попитан дали не мисли да си тръгне от Ферари. Льоклер повтори, че няма никакво такова намерение. Това, както обикновено, не спря въпросите. Шарл обаче бе категоричен пред италианския вестник „Ла Република“, че не разговаря и не е водил дискусии с Тото Волф да ходи в Мерцедес.

„Нищо реално или сериозно. Никога“, бе категоричен Льоклер. „Обичам Ферари, вярвам в отбора както вярвах от първия ден в екипа. И докато е така, ще съм в Скудерията.“

„Наясно съм, че в момента не разполагам с автомобил, с който да мога да се боря с Макс [Верстапен], но нямам съмнения, че вървя по правилния път. Ще правя разбор на кариерата си, когато приключи. В момента не съжалявам за нищо, не се разкайвам за нищо. Щастлив съм във Ферари.“

„Дали се сравнявам с Макс? И да, и не. Но никога не бих си сменил мястото с него. Всеки път, когато спусна визьора, мисля единствено за победа. Но спечелването на състезание този сезон няма да е лесно. Много неща трябва да се подобрят. Необходима ни е стабилност. Основното е да се измъкнем пред отборите, борещи се за второто място в конструкторския шампионат. Ред Бул е следващата цел“, допълни Льоклер.

Шарл повтори, че е съгласен с всичко, което Фредерик Васьор е планирал за Ферари и развитието на Скудерията.

„Той има метод на работа, който е различен от този на Матия Биното. Интересно е да наблюдаваш и да разбереш, че си изтървал някои неща преди години. С Фредерик имаме много директни взаимоотношения. Той комуникира открито с мен, няма посредници, а това ми помага като пилот“, добави Льоклер.

Междувременно Джоди Шектър сподели, че спадове като този в момента във Ферари са нещо обичайно за легендарния италиански тим

„Дори по мое време последният шампион на Ферари бе спечелил титлата преди много време“, посочи южнофриканецът.

Шектър става шампион с Ферари за сезон 1979. Преди него короната със Скудерията печели Ники Лауда през 1975 и 1977 г. След Шектър обаче минават две десетилетия преди успехите на Михаел Шумахер с екипа от Маранело.

„Тези възходи и спадове са просто част от Ферари. И причината е в италианския манталитет. Там постоянството не е първи приоритет. На първо място е емоцията“, каза още Шектър.