Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер пое вината за инцидента във втората тренировка

Льоклер пое вината за инцидента във втората тренировка

962
0
Шарл Льоклер, Ферари
Шарл Льоклер, снимка Ферари

Шарл Льоклер пое вината за инцидента във втората тренировка. Пилотът на Ферари призна, че негова грешка е довела до удара в предпазните ограждения в началната фаза на сесията. Льоклер все пак се радваше, че пораженията по неговия болид не бяха много тежки.

Льоклер показа добра скорост в първата свободна тренировка. Състезателят от Монако финишира трети и се чувстваше комфортно зад обновения болид на Ферари. В същото време Карлос Сайнц оглави класирането в сесията, която се проведе при много горещи условия

Победителят от Монако се надяваше да продължи доброто си представяне във втората тренировка. За съжаление, Льоклер загуби контрола над своя автомобил при преминаване през високоскоростния завой №4 и се удари в предпазните ограждения. Това предизвика прекъсване на сесията за около 15 мин.

Макар че ударът беше сериозен, пораженията по болида на Льоклер не бяха толкова тежки. Разбира се, 26-годишният пилот нямаше как да продължи участието си в тренировката и финишира в дъното на колоната.

Пилотът на Ферари пое вината за инцидента и призна, че грешката е била изцяло негова. От друга страна той беше щастлив, че не е повредил твърде много своя болид.

„Когато загубих автомобила, мислех, че щетите ще са много по-големи. Повредата не бе толкова голяма, но очевидно бе достатъчна, за да не продължи сесията. Това не е нещо, което искаш“, сподели Льоклер.

„Това, което се случи, е, че минах малко по-широко по бордюра, получих проблем в средата на завой №4 и загубих колата на бордюра. Това беше моя грешка. Сега всичко е свързано с това да се върнем обратно.“

„До онзи момент автомобилът беше доста добър. Усещането става все по-добро. Имахме по-постоянни сесии в сравнение с последните три или четири уикенда, така че това е положително“, добави пилотът на Ферари.

Льоклер се представя доста колебливо след победата си в Монако. Той не записа подиум в последните четири старта и финишира извън зоната на точките в Австрия и Великобритания. В първия случай той имаше контакт с Оксар Пиастри, заради който счупи предното крило. В Силвърстоун грешна стратегия остави пилота от Монако далеч от топ 10

Льоклер се надява, че ще успее да възстанови изгубеното време в третата свободна тренировка и да събере всичко заедно. Той не пропусна да отбележи силната форма на Макларън за поредно състезание.

„За съжаление, пробегът беше съкратен заради грешката. Надявам се, че ще го възстановим в FP3“, каза Льоклер.

„Не бих се увлякъл прекалено бързо, но усещането е добро. Все още изглежда, че сме зад Макларън. Те изглеждат супер силни този уикенд. Усещането е добро. Това винаги е добър знак. Сега трябва да съберем всичко заедно и се надявам, че ще го направим“, завърши пилотът на Ферари.

Съотборникът на Льоклер Карлос Сайнц оглави класирането в първата свободна тренировка край Будапеща. Във втората той остана трети и отново показа добро темпо.

„Със сигурност имахме по-добър ден от тези през последните три уикенда“, коментира Сайнц. „Все още предстои да разберем дали става дума за това, че подобренията дават малко по-добри резултати, както се опитвахме да направим, или може би са включени и малко характеристики на пистата, които може би [са] по-подходящи за нашия автомобил.“

„Но, да, изглеждахме малко по-конкурентоспособни. Когато погледнеш малко по-подробно в дългите серии, можеш да видиш, че все още не сме точно най-бързите там. Все още има Ред Бул и Макларън, които са с ясна стъпка напред. Поне в продължение на една обиколка изглеждаме малко по-силни“, добави пилотът на Ферари.