Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Льоклер: Работният прозорец на SF-23 е изключително тесен. Поведението се променя от...

Льоклер: Работният прозорец на SF-23 е изключително тесен. Поведението се променя от един завой за следващия

3431
0
Шарл Льоклер
Шарл Льоклер; снимка: Ферари

Гран при на Маями бе много трудно състезание за пилотите на Ферари Карлос Сайнц и Шарл Льоклер. Те финишираха пети и седми на пистата около стадион Хард Рок. След финала и двамата отбелязаха, че SF-23 им позволява да водят борба за добри позиции на стартовата решетка, но няма добро темпо и постоянство в поведението в дълга дистанция.

„Намираме се в много трудна ситуация, защото в квалификацията участваме в борбата (за челни позиции), докато в състезанието просто ни изпреварват“, коментира Льоклер

„Имаме доста работа. В доста състезания вече имаме проблем със скоростта в дълга дистанция. Мерцедес-ите са бързи. Астън [Мартин] също, а и Алпин не изглеждаха зле. Трудно е, но няма да се откажем. Да се надяваме, че новостите на Имола ще помогнат“, продължи монегаскът.

„На практика се борих (с болида) от началото до края на състезанието по много подобен начин като в началото на сезона. Работният прозорец на автомобила ни е изключително тесен. Поведението се променя от един завой за следващия. В даден завой имаш огромна нестабилност на предната част, а в другия вече е дестабилизирана задницата. Така не се постига увереност зад волана. Днес и колата ми „потъваше“ (т.нар. bottoming – б.р.), за което още нямаме обяснение. В момента няма никакво постоянство в управлението“, каза още Льоклер.

Сайнц също отбеляза разликата в темпото в квалификации и надпревари.

„Ние сме в средата на един обучителен процес и този уикенд ще ни помогне много да разберем защо на практика бяхме в битката за полпозишън, направихме добър стинт с медиум и притискахме Фернандо, когато изведнъж сложихме хард и почти спряхме. Колата е изключително непостоянна“, обясни испанският пилот на Скудерията.

Шефът на Ферари в F1 Фредерик Васьор отбеляза, че в Маями представянето е зависело най-много от управлението на гумите

„Определено трябва да направим подробен анализ на уикенда. Поне имаме положителното темпо в квалификация, въпреки че и там нещата не ни се получиха. Но скоростта бе налице. В състезанието нещата бяха по-сложни. Трябва да разберем откъде дойде непостоянството в поведението на колите“, сподели Васьор.