Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Лотус Е21 ще върви добре на пистата в Корея според Грожан

Лотус Е21 ще върви добре на пистата в Корея според Грожан

40
0
Ромейн Грожан

Ромейн Грожан тръгва с положителни чувства за Гран при на Корея, тъй като според него колата на Лотус ще върви добре в предстоящата надпревара на пистата Йонгам.

Френският пилот на екипа от Енстън е доволен, че на такъв късен етап от сезона успява да се класира в топ 3 на квалификацията, тъй като това демонстрира, че отборът има реален потенциал да се бори за добри резултати във финалните надпревари.

–  Миналата година карах за първи път на корейското трасе, което е доста интересно място. Не беше трудно да го науча – има три отделни части: дългата права в първи сектор, високо- и средноскоростните завои във втори, а последната част е с характеристиките на улично трасе. Най-сложните секции определено са 11-12-ти завои. Като цяло обаче не е твърде сложно и смятам, че Е21 ще върви добре там – обясни Грожан. – Надявам се да нямаме проблемите от Сингапур, тъй като те не улесниха уикенда ни. Хубаво би било да ни сполети малко по-добър късмет – да изкараме нормален петък, след това да постигнем добър резултат в квалификацията и да приключим със силно класиране в неделя.

Пилотът загърби разочарованието от Сингапур, за където смята, че е имал потенциала да стигне подиума, но не завърши:

Имахме чудесна стратегия и вървяхме както трябва, но за съжаление двигателят ми си бе наумил друго. Налягането падна, тимът опита да поправи проблема с допълнителен питстоп, но не се получи и се наложи да спра. Това никога не те прави щастлив, но пък от друга страна автомобилът бе силен. Ще продължим да даваме най-доброто от себе си в последните няколко старта, за да се върнем на върха възможно най-бързо.

Грожан допълни, че надпреварите в последователни уикенди – каквито предстоят доста през октомври и ноември – са изморителни. Той отбеляза, че не е приятно да си далеч от семейството си толкова дълго време, но пък е хубаво да успееш да разгледаш малко от държавите, през които екипите обикновено само преминават и виждат единствено хотелите и пистите.