Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън: Пистата в Сингапур пасва най-добре на пакета ни

Макларън: Пистата в Сингапур пасва най-добре на пакета ни

41
0

Фернандо Алонсо завърши на осма, а Дженсън Бътън на 14-ата позиция в днешния ден и това до голяма степен потвърди очакванията за значително по-добро представяне на Макларън в Сингапур. Пилотите на отбора дори се надяват на влизане в последната част на квалификацията в утрешния ден, защото дефицитът на мощност в задвижващата система на Хонда не е толкова осезаем на трасето Марина Бей.

В Сингапур Алонсо кара с най-новата спецификация на продукта на японците и освен това бе с различна аеродинамична конфигурация, което доведе до разлика от 1 секунда между двамата пилоти на отбора. Разликата между испанеца и първия Данил Квят обаче бе едва 0,8 сек. В дълга серия от обиколки обаче Алонсо бе значително по-бавен от далия най-добро време Себастиян Фетел.

„Първите три отбора, тези на Мерцедес, Ферари и Ред Бул са доста бързи, но зад тях разликите не са толкова големи“, обясни Фернандо Алонсо след края на втората свободна тренировка. „Ние не трябва да сме особено далеч от тях. От седмото до 14-ото място има три до четири десети. Смятаме, че и утре ще наблюдаваме подобна картина. Според това, колко добър баланс ще намерим в утрешния ден можем да сме начело или накрая на тази група.

Смятам, че доброто ни представяне в днешния ден преди всичко идва от конфигурацията на трасето. То ни допада много повече от Спа и Монца. Трябва да се възползваме от това, че в Сингапур необходимостта от повече мощност не е налице.“

Бътън от своя страна прекара доста време в бокса, за да може колата му да бъде конфигурирана по различен начин от тази на Алонсо.

„Разбира се с удоволствие бихме се борили за по-предни позиции, но за съжаление не става дума за позициите, на които бихме искали да сме“, обясни англичанинът. Вероятно отново ще бъде в центъра на колоната, но ако всичко върви по план може да успеем и да влезем в последната част на квалификацията.“

„Разбира се не искаме да обещаваме много, но въпреки това смятаме, че денят бе обещаващ“, заяви от своя страна Ерик Булие, изпълняващ длъжността на тим шеф в отбора. „Най-добрата обиколка на Фернандо бе с едва 0,8 сек по-бавна от тази на първия. Успяхме да се справим без проблеми с надеждността. Предстои ни да анализираме огромно количество данни, но въпреки това подхождаме с надежда към утрешния ден.“