Макларън използва настоящия си болид MP4-29 като лаборатория за разработки, които ще приложат в колата си за следващия сезон.
През 2015-та тимът от Уокинг ще работи отново с Хонда. Настоящата година не е особено силна за отбора и това породи спекулации, че екипът може да се откаже да работи по сегашния болид, за да се съсредоточи върху следващия.
Според рейсинг директора на Макларън Ерик Булие прекратяване развитието на настоящия автомобил с нищо няма да помогне на тима. Той е убеден, че всичко, което отборът върши сега, ще има отражение върху следващата година.
– Развиваме колата и всъщност ще продължим да го правим дълго време. Повечето от новостите за този болид ще преминат и към следващия, така че използваме настоящия като лаборатория за догодина – обясни той.
Макларън ще имат поне два сериозни комплекта с новости до края на този сезон. Първият от тях ще е още за Белгия в края на август, а вторият ще е за Сингапур.
Междувременно Кевин Магнусен заяви, че все още учи какво се изисква, за да успее във Формула 1. Датчанинът вече има 11 старта зад гърба си, като настоящият сезон е първи в Гран при за него. Той е първият дебютант в Макларън от Люис Хамилтън през 2007 г. В първото си състезание – в Австралия – Кевин спечели подиум, но след това и той, и отборът се борят да си върнат тази форма.
– Трудно е да се посочи една конкретна област, в която чувствам, че съм станал по-добър. Да си пилот във Формула 1 е съвсем различно от това да си състезател в която и да е друга серия. Уча колата и надпреварите. Състезанията са много по-дълги, отколкото съм свикнал, използваме повече гуми, има повече спирания в бокса и така нататък. Всичко е значително по-сложно и по-голямо. Трябва да се свикне с всичко и според мен процесът никога не спира. Ако попитате Дженсън [Бътън], съм сигурен, че и той още учи, въпреки че е най-опитният състезател – заяви Магнусен.