Кевин Магнусен завърши на десета позиция в състезанието за Голямата награда на Сингапур. Състезателят на Хаас най-накрая прекъсна негативната си серия и отново намери място в топ 10. Магнусен призна, че това е било едно от най-тежките състезания за него и добави, че „никога не се е борил толкова упорито за точка“.
Магнусен направи отлично впечатление в квалификацията на Марина Бей. Датчанинът влезе в Q3 и даде шесто време. По този начин той се нареди пред пилоти като Фернандо Алонсо, Макс Верстапен и Серхио Перес. Магнусен бе по-напред и от преките си съперници от Уилямс, Алфа Ромео и Алфа Таури
Магнусен очакваше доста тежко състезание по улиците на Сингапур. 30-годишният състезател разполагаше с автомобил, който много износва гумите и не е толкова силен в надпреварите.
Магнусен загуби няколко места в началната фаза на Гран при на Сингапур. Опитният датчанин водеше борба с Макс Верстапен. В крайна сметка нидерландецът мина напред, тъй като разполага с много по-силен автомобил.
Магнусен води оспорван двубой и с Пиер Гасли. Пилотът на Алпин изпита доста затруднения заради добрата защита на Кевин. В крайна сметка французинът мина напред заради грешка на своя датски съперник. Това коства редица позиции на Магнусен и го изпрати в по-задната част на колоната.
Пилотът на Хаас реши да спре за втори път в бокса по време на периода на виртуален сейфти кар. Това се оказа доста печелиш ход и му помогна да спечели няколко места. Разбира се, Магнусен се възползва и от отпадането на Джордж Ръсел и в крайна сметка финишира десети и добави още една точка към своя скромен актив
„Супер съм доволен от този резултат“, сподели Магнусен. „Беше тежка битка. Не мисля, че някога съм се борил толкова упорито за точка. Честно казано наистина исках да съм в топ 10 след добрата квалификация в събота. Щеше да бъде разочароващо да не извлека някакви ползи от това нещо.“
„В един момент изглеждаше трудно. Допуснах грешка и излязох извън един завой. Помислих, че всичко е приключило, тъй като гумите ми бяха приключили. Затова решихме да спрем отново за гуми софт, които проработиха наистина добре“, продължи Магнусен. „Темпото беше добро и ми позволи да наваксам част от загубените позиции. Тогава някой катастрофира и аз получих точка. Радвам се, че работих толкова усилено за това. Натисках колкото се може по-силно и исках да се уверя, че съм дал всичко от себе си и от тези гуми.“
Магнусен бе попитан дали този резултат ще повиши неговата увереност.
„Искам да кажа, че всъщност не става въпрос за самочувствие. Просто работя много усилено за това. Хубаво е, когато свършената работа се отплаща. Тренирам във фитнеса и карах доста силно. Да, хубаво е да извлечеш нещо от това. В крайна сметка сме състезатели и искаме да покажем и да извлечем нещо от това“, каза още състезателят на Хаас.
Магнусен също така приветства решението на Хаас да го извика в бокса по време на виртуалния сейфти кар
„Да, беше добро решение. Разбира се, получихме възможност и се възползвахме от нея и бяхме готови да натискаме. Това е нещо, което винаги казваме- отиваме на тези състезания и знаем, че темпото няма да бъде толкова добро. Деградацията на гумите не е на наша страна. Точно затова трябва да сме готови да се възползваме от всяка възможност. Ние направихме точно това в неделя и в крайна сметка се отплати“, завърши Кевин Магнусен. Другият пилот на Хаас Нико Хюлкенберг остана 13-ти.
When you’re in a rut, a point can mean quite a lot 💪🇩🇰#HaasF1 #SingaporeGP pic.twitter.com/7dbg5GTcHy
— MoneyGram Haas F1 Team (@HaasF1Team) September 18, 2023