Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън бележи прогрес с МР4-28, твърди Сам Майкъл

Макларън бележи прогрес с МР4-28, твърди Сам Майкъл

64
0
Дженсън Бътън

Представянето на Макларън в Гран при на Монако показва, че тимът от Уокинг бележи прогрес с болида МР4-28, убеден е спортният директор на тима Сам Майкъл.

Отборът има нови компоненти на практика за всеки старт от началото на шампионата, след като стана ясно, че колата изобщо не е с очакваното от екипа поведение.

В Монте Карло Дженсън Бътън финишира шести, пред Фернандо Алонсо (Ферари). Макар англичанинът да бе изпреварен от Адриан Сутил (чийто тим Форс Индия продължава да е пред Макларън в класирането при конструкторите), Майкъл твърди, че развитието е правилно.

Елементите поне започват да работят и всичко върви в правилната посока. Това е основното нещо, да видим прогрес, а ние определено видяхме такъв. Очевидно е, че Монреал е много различна писта и изпреварванията там са значително по-лесни – заяви спортният директор пред блога на Адам Купър.

Според Майкъл темпото в Монако е било такова, че е трябвало Сутил да бъде задминат и петото място било възможно:

– Дженсън отново кара зряло, но всъщност става дума за очаквания, нали? Можехме да се справим по-добре. Трябваше да сме пети и шести. Не бяхме толкова бързи, колкото Мерцедес и Ред Бул, но определено бяхме най-добри от останалите. Трябваше да го покажем в течение на уикенда. Но наистина най-важното е, че поне автомобилът се подобрява като поведение.

Мнението му за карането на Серхио Перес, предизвикало сериозна полемика по време и след надпреварата в княжеството пък е следното:

– Серхио направи добра надпревара. Очевидно е, че атакува наистина твърдо, направи хубави маневри спрямо Дженсън и Фернандо. С Кими натисна повече. Спря заради проблем със спирачките, които бяха прегрели след удара с Кими. Опита да се върне в пита, но на пистата бе толкова натоварено, че се отказа и просто паркира. Караше само за оцеляване накрая. Ако бе спрял в бокса, щеше да излезе пак 16-ти. Въпросът беше да остане на пистата и да се надява да изкара още няколко тура или да отпадне.