Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън МР4-29 се връща към предно окачване пушрод (технически данни)

Макларън МР4-29 се връща към предно окачване пушрод (технически данни)

74
0
Макларън МР4-29

Може би най-интересната новост, освен направената заради правилата промяна на носа, е че в МР4-29 Макларън се връща към предно окачване, изградено според философията пушрод.

Шаси: монокок от карбон

Предно окачване: пушрод с карбонови носачи и щанги, активиращи разположените в носа пружини и стабилизатори.

Задно окачване: пулрод с карбонови носачи и щанги оформени като крила и активиращи пружини и стабилизатори

Трансмисия: 8-степенна скоростна кутия на Макларън със секвенциално и полуавтоматично, мигновено превключване.

Съединител: Макларън; карбонов

Амортисьори: няма данни

Джанти: Enkei

Гуми: Pirelli 245/660/13 (отпред) и 325/660/13 (отзад)

Спирачки: Akebono; дискове и накладки от карбон.

Управление: сервоусилвател на Макларън

Горивна система: ExxonMobil High Performance безоловен (5,75 % биогориво)

Електронна система: FIA-Standard-SECU; McLaren Applied Technologies

Комуникационна система: Kenwood

Охладителна система: няма данни

Боядисване: AkzoNobel с продукти на Sikkens

Задвижване: Mercedes-Benz PU106A Hybrid; 1,6 л. обем; 6 цилиндъра с ъгъл между цилиндрите от 90 градуса; 24 клапана; макс. 15.000 об/мин.; максимален разход от 100 кг гориво на час (при повече от 10.500 об/мин)

Впръскване на горивото: директно под високо налягане (макс. 500 bar); един инжектор на цилиндър

Смазочни материали : Mobil 1

ERS: Mercedes AMG HPP

Тежест: установената минимална тежест от ФИА 690 кг.

Дължина: няма данни

Ширина: няма данни

Височина: няма данни