Тимът на Макларън направи най-големите стъпки в развитието на болида си през последния сезон. Така отново е център на вниманието ни и в този брой. Екипът от Уокинг на практика стопи почти една цяла секунда от дистанцията си до шампионите от Ред Бул. В последните състезания отборът на Зак Браун имаше темпо дори и под една десета от лидерите, а промените в окачването, за които ви разказваме, трябва да заличат и нея и да му дадат предимство.
В същото време бе подписан нов контракт с Мерцедес за доставка на задвижващи системи чак до 2030 г. Той прави връзката с инженерите от Бриксуърт по-здрава от когато и да било. Осигурява се стабилност в развитието за години напред, и то след като бяха стабилизирани напълно финансите и започна обновяването на инфраструктурата на екипа.
Ред Бул пък спечели всички състезания и в края на сезона. RB19 стана най-успешният болид на всички времена. Кои са другите в топ 10 по този показател е тема на друг материал с малко история и статистика.
Разказ от първо лице за така дълго очакваната и силно рекламирана Гран при на Лас Вегас също намира място в този брой. А посещението в Града на греха ни даде възможност да надникнем и зад стените на предприятието-музей на легендарния Карол Шелби – американският Енцо Ферари.
До началото на новия сезон има по-малко 100 дни и макар декември да се смята за месец за отдих и почивка, всъщност събитията следват едно след друго и ние ще се опитаме да ги следваме и анализираме и в следващите зимни броеве.
Както обикновено, броят ви чака в дигитален формат на сайта e-spisanie.com!
Списание ClubS1 е част от програмата за лоялност на Shell – ClubSmart. Можете да получите достъп до електронния вариант на списание ClubS1 и с ваучер, като замените част от своите ClubSmart точки.
Приятно четене!
Иван Тенчев