Екипът на Макларън остана със смесени чувства след трудния край на предсезонните си тестове.
Отборът успя да проведе важна работа по настройките по време на финалните изпитания. Тимът имаше ново предно крило – спецификация за Гран при на Австралия, което пристигна сутринта на последния ден. Пробите му обаче бяха повлияни от спиране на сесията. След това Дженсън Бътън успя да направи още само няколко тура преди повредата на двигател с вътрешно горене. От екипа уточниха, че става дума за агрегат със сериозен натрупан километраж. Сега обаче смяната на компоненти и поправката им отнема с пъти повече време в сравнение с до миналата година.
Допълнителни проблеми с електрониката не позволиха на Макларън и Бътън да правят повече обиколки. Липсата на достатъчно информация относно новото предно крило от писта означава, че инженерите ще трябва да използват данните от малкото завъртени с него турове, за да преценят поведението и характеристиките му.
Самият Бътън, който известно време кара зад Макс Чилтън по време на последните тренировки, смята, че Маруся например ще са сред изненадите в Австралия.
– Интересно е да се наблюдава как отборите подобряват колите си, както и факта, че доста повече екипи са конкурентоспособни, печелят време през последните седмици. Има наистина силни отбори. Дори Маруся, след като карах зад болида им, изглеждат толкова по-добре в сравнение с миналата година. Мисля, че всъщност хората ще се изненадат колко са бързи всъщност. Никой от болидите обаче не е напълно издръжлив. Мерцедес са свършили страхотна работа със задвижващата си система, а Рено и Мерцедес наваксаха доста темпо и здравина. Но аз съм доволен от това къде е нашият доставчик – обясни Дженсън.