Начало Избрани Макларън със специално оцветяване за стартовете в Сингапур и Япония

Макларън със специално оцветяване за стартовете в Сингапур и Япония

881
0
Макларън 2023
снимка, Венелин Николов

Макларън със специално оцветяване за стартовете в Сингапур и Япония. Това ще бъде третият случай от началото на годината, в който британският отбор прави промени по разцветката на MCL60.

Започвайки с Гран при на Сингапур този уикенд и в сътрудничество със спонсора OKX, Макларън значително промени обичайната си ливрея. Оборът от Уокинг използва предимно черен дизайн, подчертан с оранжевото. Обикновено този цвят обикновено съставлява по-голямата част от оцветяването на автомобилите на тима

Макларън прави тази промяна, за да продължи честването на 60-годишнината от основаването на отбора през 1963 г. По-рано тази година Макларън използваше цветова схема „Тройна корона“ в Монако и Испания. Това бе в чест на успеха в Индианаполис 500 през 1974 г. Гран при на Монако и 24-те часа на Льо Ман през 1995 г.

Макларън използва специална ливрея и в домашната си Гран при на Великобритания. Тя бе разработена заедно с един от партньорите на тима Google Chrome.

„Партньорството ни с OKX става все по-силно. Затова е фантастично да го отпразнуваме с тази невероятна ливрея“, сподели Зак Браун. „Режимът Stealth [името на последната промяна в ливреята на Макларън] преобръща цветовете на състезателния ни автомобил. Той внася нещо вълнуващо и различно в тези две страхотни състезания в Сингапур и Япония.“

„Надяваме се, че феновете ще я харесат толкова, колкото и ние. Искаме те да имат възможност да се насладят на фен зоната и да се свържат с нашия екип. OKX е отдаден поддръжник на пътуването на Макларън. Ние от своя страна сме горди да вдъхнем живот на нашето партньорство на пистата чрез глобалната платформа“, добави главният изпълнителен директор на Макларън Рейсинг.

Макларън има един успех в Сингапур, записан от Люис Хамилтън през 2009 г. Този уикенд тимът от Уокинг се надява на още един силен резултат на уличната писта 

Ландо Норис взе участие в последните два старта в Марина Бей. Британецът финишира седми през 2019-та, докато миналата година бе четвърти.

„Наистина съм развълнуван, да се върна в Сингапур. Това е едно от най-вълнуващите трасета в календара, но и едно от най-тежките от физическа гледна точка. Автомобилът ни изглежда наистина страхотно с лимитираната ливрея, така че нямам търпение да изляза на пистата“, коментира Норис.

„Миналата седмица се върнах в технологичния център с моите инженери, за да обсъдим представянето и резултата ни в Монца. Продължаваме да вървим напред и се надяваме постоянно да завършваме в точките“, добави пилотът на Макларън.

Марина Бей е поредната нова писта за Оскар Пиастри. Австралиецът няма никакъв опит по улиците на Сингапур заради липсата на поддържащи серии.

„Винаги съм обичал да гледам състезанието в Сингапур. Затова наистина очаквам с нетърпение дебюта си на пистата Марина Бей. Миналата седмица прекарах известно време в симулатора, за да науча колкото се може повече за трасето. Тъй като това е напълно нова писта за мен, ми трябва малко време, преди да натрупам нужния опит“, заяви Пиастри.

„Сингапур предлага сложни условия, особено при високата влажност на въздуха. Това е ново предизвикателство за мен, така че се подготвям и за него. Това може да е хаотично състезание, в което всичко може да се случи, както сме виждали и преди. Автомобилът е с малко по-различна ливрея за този двоен уикенд, която наистина ми харесва. Надявам се да се върнем с добър резултат. Готов съм за уикенда“, допълни състезателят на Макларън.

Макларън не е единственият отбор, който променя разцветката си  за следващите няколко състезания. Уилямс също променя своето оцветяване като част от спонсорското споразумение с Gulf.

Отборът от Гроув също така ще запази уникалната си ливрея и за стартовете в Япония и Катар. Оцветяването на FW45 бе избрано след онлайн гласуване.