Начало Избрани Уилямс показа разцветката за стартовете в Сингапур, Япония и Катар

Уилямс показа разцветката за стартовете в Сингапур, Япония и Катар

612
0
Уилямс FW45
снимка, Уилямс

Уилямс показа разцветката за стартовете в Сингапур, Япония и Катар. Снощи отборът от Гроув обяви финалните резултати от гласуването и разкри специалната ливрея, посветена на един от партньорите на тима Гълф Ойл.

По-рано тази година Уилямс обяви, че ще бъде със специална ливрея за състезанията в Сингапур, Япония и Катар. Тя е посветена на един от най-новите партньори на тима- Гълф Ойл. Петролната компания подписа договор с Уилямс след като работеше с Макларън през последните няколко години

Уилямс разработи четири потенциални окраски и ги показа в социалните мрежи. След това феновете можеха да изберат коя да бъде на болида на британския екип. Четирите разцветки се наричаха Heritage (наследство), Contemporary (съвременност), Visionary (визия) и Bolder than Bold (по-смело от смелото).

В крайна сметка „Bolder than Bold“ успя да победи „Heritage“ след като получи 51.9 % от гласовете. Следователно тази ливрея ще присъства върху болидите на Александър Албон и Логан Сарджънт в трите старта на територията на Азия.

По време на стартирането на проекта Джеймс Ваулс посочи, че най-много му харесва вариантът „Heritage“. В крайна сметка обаче феновете избраха версията „Bolder than Bold“, като в трите нокаут рунда бяха подадени повече от 180 000 гласа.

Новата визия беше представена снощи в Лондон. Тя ще бъде показана на шоу автомобила на Уилямс по време на Фестивала на скоростта в Гудууд този уикенд, преди да бъде приложена към състезателните автомобили за Сингапур, Япония и Катар.

„Този конкурс беше невероятна възможност за нашите фенове да се включат активно и да оформят визуалната идентичност на нашия отбор“, сподели Ваулс.

„Спечелилият проект отразява същността на партньорството между Гълф и Уилямс. То отразява миналото, но в същото време гради бъдещето. Тази ливрея ще бъде определяща, особено когато автомобилът излезе на пистата по-късно през сезона“, добави шефът на Уилямс.

„За нас беше удоволствие да си сътрудничим с Уилямс Рейсинг и да поставим феновете в центъра на тази кампания“, каза главният изпълнителен директор на Гълф Интернешънъл Майк Джоунс.

„Отзвукът беше невероятен. Това нямаше да бъде възможно без феновете на Уилямс, които направиха този конкурс още по-специален. Гълф и Уилямс споделят визия за светло модерно бъдеще на пистата и извън нея. Сега с нетърпение очакваме да споделим какво още сме подготвили за 2023 г.“