Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Макларън ще изпитват поредица нови елементи в Австрия

Макларън ще изпитват поредица нови елементи в Австрия

32
0
Дженсън Бътън,Кевин Магнусен

Гран при на Австрия е решаващо състезание в програмата за развитие на Макларън. Отборът ще изпита в края на седмицата поредица елементи – някои от тях свързани с краткосрочните цели на тима, а друг – с дългосрочното планиране на екипа.

От началото на сезона заявихме многократно, че трябва да намерим повече аеропритискане. Това, разбира се, е постоянно изменяща се цел, но този уикенд ще тестваме редица нови неща. Твърде рано е да ги определяме като елементи, които могат да се използват в състезание. По-скоро първо ще изпитаме поведението им на писта, като се надяваме те да подобрят времената ни за обиколка – заяви рейсинг директорът на Макларън Ерик Булие.

Дженсън Бътън каза, че според него завръщането в Австрия е страхотно:

Австрийската Гран при има чудесна история, страната има великолепни пилоти и шампиони, а в момента – и Гран при отбор от световна класа. Затова има огромен смисъл да се състезаваме отново там. Мисля също така, че мястото и пистата са прекрасни. Помня бързите завои, които в голямата си част са запазени. Ще е интересно да видим какво се е променило през изминалите 10 години. Чувам, че пистата не е много променена, а питовете и падокът са реновирани. Но като цяло трасето е семпло, но много добро.

Кевин Магнусен отбеляза, че по странно стечение на обстоятелствата вероятно има най-скорошен опит от всички пилоти в F1 на Ред Бул Ринг – заради проведените там два кръга от световните серии Рено през 2013 г.

Мястото е наистина чудесно. На тази писта нямаш време и секунда да си починеш в кокпита. Има само една истинска права, но преди и след нея има бързи завои, така че възможността да отдъхнеш е минимална. Това обаче я прави такова удоволствие. Всяка обиколка носи приток на адреналин, защото кривите са една след друга. Необходимо е да владееш болида си, той да реагира по точно очаквания от теб начин, просто защото се изразходва огромно физическо усилие по време на обиколката. Затова е нужно колата да поеме колкото се може повече от натоварването – добави датчанинът.