С 63 800 продадени DS в целия свят през първата половина на 2014 г. френската автомобилна премиум марка утвърждава динамичния си характер.
Устремена от ръста в Китай, който вече достига 16% от световните й продажби, марката се изправя пред точно противоположната ситуация в Европа, където премиум пазарът на DS отбелязва спад. Първата половина на годината беше изпълнена с всякакъв вид новости в света на DS. Брандът ще продължи да върви в същата посока и през второто шестмесечие с лансирането на DS3 и DS3 CABRIO с новия светлинен подпис, нови лимитирани издания, нови двигатели и пускането в продажба на китайския пазар на първия й SUV автомобил, което се очаква да стане през септември.
DS стана отделна марка от 1 юни тази година и записа летящ старт в продажбите. До момента има 468 000 поръчки от момента на пускането в продажба на DS3 през 2010 г.
Марката DS предлага четири модела в световен мащаб: DS3, DS3 CABRIO, DS4 и DS5, които се допълват от DS 5LS, продаван само в Китай от края на март. Тези автомобили се отличават със забележителен стил, изтънченост и в най-малките детайли, с използването на благородни материи и високи технологии.
Второто шестмесечие на 2014 г. ще бъде богато на новости, свързани с DS:
– още от юли в шоурумите се появяват DS3 и DS3 CABRIO с новия светлинен подпис; тези модели са концентрирали в себе си множество технологии: фарове, които съчетават технологиите LED и ксенон с нови мигачи, по които светлината сякаш пробягва. Световна премиера, която запазвайки стила на DS3 и DS 3 CABRIO им придава уникален поглед; автоматична спирачна система Active City Brake. Нова технология на групата, използвана в случаите на внезапно спиране в града. Тя позволява да се избегнат леките удари при ниска скорост; нови съвременни двигатели – BlueHDi 120 и BlueHDi 100. Последният е със смесен разход на гориво от 3 л/100 км и емисии на CO2 от79 гр./км.
– DS3 и DS3 CABRIO с новия светлинен подпис предлагат също и нови възможности за персонализация, сред които новата декорация „Irrésistible Paris” (Неустоимият Париж), която представя забележителности от френската столица.
– лимитирани издания, като DS 4 Wifi On Board, който ще се предлага във Франция от септември месец;
– пускането в продажба в Китай в края на септември на първия SUV премиум автомобил на Марката, DS 6 Wild & Refined.
В Китай продължава развитието на мрежата на DS STORE и в края на годината се очаква тя да достигне около 100 търговско-сервизни центъра, а в Европа очакванията са за 50 салона на DS.