Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Марко: Уикипедия е една от най-четените медии, може би е необходимо някой...

Марко: Уикипедия е една от най-четените медии, може би е необходимо някой да каже на Волф

1281
0
Хелмут Марко, Кристиан Хорнер
Хелмут Марко и Кристиан Хорнер; снимка: Ред Бул Контент Пуул

Хелмут Марко не пропусна да репликира Тото Волф в редовното си участие в разбора на последната Гран при по Сервус ТВ. Австриецът е задължителен гост в разборите на надпреварите от световния шампионат по телевизията, която е собственост на Ред Бул. В Италия Макс Верстапен спечели десета поредна победа и подобри досегашния рекорд за последователни успехи във Формула 1. Тото Волф каза след това, че подобни рекорди са за Уикипедия, „която така или иначе никой не чете“. Марко не пропусна да изкоментира репликата.

„Уикипедия е една от най-четените медии – може би е необходимо някой да каже на Волф“, заяви Марко

„Това е разликата между нас и тях. Ние гледаме собствения си отбор, за да извлечем най-доброто представяне. Вършим си работата без да творим постоянно заглавия като тях. Не се притесняваме от Мерцедес, докато не са сериозен съперник“, продължи 80-годишният съветник на Ред Бул в F1.

„Тази десета поредна победа означава много за него. С всеки рекорд мотивацията му се качва, а това прави и отбора по-силен. Така че не е незначително постижение. Ние сме доволни и сме щастливи да взимаме рекордите“, каза още той.

Марко коментира също така ситуацията с контузията на Даниел Рикиардо, кога евентуално австралиецът ще се върне на писта и представянето на Лиам Лоусън в последните две състезания

„За съжаление фрактурата е доста сложна. Прогнозата е за шест седмици (отсъствие). Не искаме да поемаме никакви рискове. За щастие открихме страхотен заместник в лицето на Лиам Лоусън. Очакваме Рикиардо да може да кара отново най-рано в Катар. Сингапур и Сузука са две надпревари, които сериозно натоварват ръката.“

„Ние работим с Лиам от доста време. Той е твърд, умен пилот. Прилича малко на Брус Макларън. Определено има голямо бъдеще. На Монца беше бърз, а това е добър знак. Можеше и точки да спечели с добра стратегия, но в Алфа Таури няма такава. Тази година кара в японските серии, втори е в класирането в една много сложна и напрегната борба. Автомобилите там са по-бързи, отколкото във Формула 2, но тъй като надпреварите се провеждат толкова далеч, то тук успехите почти не се забелязват. Може и титлата да спечели. Дали ще стане титуляр догодина вместо тест пилот? Такова решение може да се вземе много бързо. Демонстрира, че е готов за Формула 1, сега трябва да го докаже в предстоящите надпревари“, заяви Марко за пилота, когото пренебрегна веднъж, наемайки Ник де Врис след един старт в Гран при и втори път, когато уволни нидерландеца и сложи на неговото място Рикиардо.