Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Волф: Рекордите са постижения за Уикипедия, където така или иначе никой не...

Волф: Рекордите са постижения за Уикипедия, където така или иначе никой не чете

2110
0
Тото Волф
Тото Волф; снимка: Георги Тодоров/lap.bg

Рекорди като този на Макс Верстапен от 10 поредни победи в световния шампионат на Формула 1 нямат никакъв смисъл, заяви Тото Волф. Шефът на Мерцедес в Гран при сподели пред Скай Спортс F1, че би бил далеч по-впечатлен, ако Ред Бул успее да спечели всички надпревари този сезон.

„Нашата ситуация бе може би малко по-различна, защото имахме двама пилоти, които се бореха един с друг в отбора. Не знам дали на него дали му пука за рекорда. За мен не е нещо важно, което и да е от всички числа. Това са постижения за Уикипедия, където така или иначе никой не чете“, заяви Волф

„За мен този тип рекорди нямат никакъв смисъл. Нямаха никакъв смисъл и в добрите ни дни в Мерцедес. Представа нямам колко последователни надпревари сме печелили. Дори нямах идея, че някой брой поредни успехи. Затова е трудно да отговоря на въпрос да коментира такова постижение, защото подобно нещо никога не е имало каквато и да е роля в моя живот. Резултатът сам по себе си показва, че един страхотен пилот с великолепен автомобил се състезава на изключително високо ниво“, продължи Волф.

„Ред Бул е на път да спечели всички състезания този сезон. Трябва те нещо да объркат, за да не се случи. А това, между другото, е рекорд, който би бил добро постижение, защото би означавал достигане на съвършенство. Ние не успяхме през 2016 г., защото нашите двама пилоти се притискаха един друг и имаше катастрофа в Барселона, а след това се случи и счупен двигател в Малайзия“, каза още Волф.

По отношение представянето на Мерцедес в Гран при на Италия Волф заяви, че Люис Хамилтън и Джордж Ръсел са взели възможния максимум точки на Монца

„Както винаги обаче трябва да внимаваме да не сме прекалено доволни от пето и шесто място. Мисля, че наказанията и на двамата ни пилоти бяха честни. За щастие те свършиха чудесна работа, за да няма последствия за класирането им накрая. Наясно сме, че изискващото ниско аеропритискане писти не са силната ни страна. Но пък мисля, че видяхме прогрес през сезона от Баку през Спа до Монца. Следващият старт е Сингапур – връщаме се към високо аеропритискане, което повече ни пасва. Ще е важно да използваме всяка предоставила ни се възможност“, добави Волф.