Константин Маршавелов, Кольо Карастоянов, Йордан Методиев и Евгени Семерджиев записаха победи в своите класове на Писта София. Състезанието беше втори кръг от Националния шампионат на Затворен маршрут и се състоя на ново трасе в кв. Младост 4.
В серия Макси Маршавелов (КА-2 Рейсинг) с Мицубиши Лансър Ево 10 беше най-бърз в квалификациите и стартира от полпозишън пред Румен Киров със Субару Импреса и Камен Василев с Мицубиши Лансър Ево 10.
В състезанието Маршавелов поведе колоната, а отличен старт от 5-а позиция направи Пламен Камбуров с Мицубиши Лансър Ево 9, който излезе 2-и. Трети бе Александър Кръстев, пред Илия Царски. Киров отпадна след повреда, а малко след него спря и Камбуров.
Отпред Маршавелов натрупа преднина, а зад него Царски излезе на 3-а позиция след отпадане на Кръстев. След това панагюрският пилот настигна Василев и успя да го изпревари. Така Царски завърши 2-и, на 3.6 сек зад победителя Маршавелов.
В серия Туринг шампионът Иван Влъчков с Хонда Сивик постигна най-добро време във втората тренировка и си осигури първата позиция пред Стоил Неков с Хонда Сивик. След старта пилотът на АСК ДАМАСЦЕНА-Казанлък поведе, а Неков допусна грешка, излезе от пистата и отпадна.
Така на 2-о място излезе Кольо Карастоянов с Хонда Сивик също от АСК ДАМАСЦЕНА-Казанлък. В третата обиколка обаче се счупи скоростния лост на Влъчков и той остана блокиран на 4-а предавка. Иван все пак стигна до финала 5-и.
Победата взе Карастоянов, за който това е първи успех в класа. Втори завърши Александър Димитров, а трети Борислав Петров, и двамата с Фолксваген Голф.
В серия Спорт Йордан Методиев от Дианел Рейсинг с Хонда Сивик записа втора победа за сезона. Той стартира трети, но потеглилият от полпозишън Александър Антов (Хонда Сивик) не успя да спре навреме за първия завой и изостана последен. Така Методиев поведе пред Деян Деянов с Пежо 106.
В хода на състезанието Деянов загуби позиция от Александър Димитров – Пъчката с Хонда Сивик, а в края бе изпреварен още от Деян Куманов и Атанас Танков (и двамата с Хонда Сивик). Заради повреда в предпоследната обиколка отпадна Кристиян Христов, от колата на който през почти цялото състезание излизаше гъст дим.
За Купа Лада най-бързият от квалификациите Иван Лишев (Диамо) с ВАЗ 2101 поведе убедително колоната. Зад него отпаднаха Георги Ставров, Валери Илиев, Дончо Дончев и Марио Ганчев.
В предпоследната обиколка обаче и Лишев получи повреда и спря на старт финалната права. Последва излизане на автомобил за сигурност, зад който се подредиха единствените останали здрави коли – тези на Веселин Николаев, Евгени Семерджиев и Светослав Захов.
След финала Николаев обаче беше дисквалифициран за изпреварване при автомобил на сигурността на трасето. Така първи бе класиран Семерджиев, следван от Захов и Лишев, който все пак стигна до място на подиума.