Изпълнителният директор на Макларън Зак Браун заяви, че тимът е изпълнил целта си да увеличи спонсорите си през тази година, като е привлякъл повече нови такива от всеки друг отбор в спорта.
Американецът обаче призна, че тимът от Уокинг е отбелязал значителен спад в бюджета си за сезона спрямо предишния. И това се дължи на лошото класиране за миналата година – 9-о място при конструкторите.
„Представянето ни на пистата не помогна нещата да са по-добре, каза Браун в интервю за racefans.net на популярния журналист Дитер Ренкен. – Ние все пак достигнахме поставените като цел приходи от нови партньори.
И сега трябва да продължаваме да ги увеличаваме. Има много място по колата. Компаниите, с които сключихме сделки, са страхотни. Сред тях са Dell Technologies и Petrobras.“
Браун заяви още, че размерите на рекламните лога по болида не отразяват колко изгодни всъщност са сделките със спонсорите за Макларън. „Има едно възприятие, което ни връща 10-20 години назад, за стикерите по колата, каза Браун.
– И то е, че тяхната големина трябва да бъде пропорционална на парите, които се получават от тях. А в наши дни случаят не е такъв. Или със сигурност не в нашия тим. Едно партньорство не се състои само в това какво е логото върху колата. И това, че не сме окичили колата с много лога, не значи, че нямаме значими и дългосрочни партньори.“