Тото Волф коментира предстоящия състезателен уикенд в Азербайджан. Австриецът се надява неговият отбор да се представи по-силно в сравнение с последните две състезания. Волф също така добави, че Мерцедес ще се бори за „възможно повече точки“.
Мерцедес направи известна крачка назад в Нидерландия и Италия. Германският производител нямаше нито един представител на подиума и видимо изоставаше от Макларън, Ред Бул и дори Ферари. Затова инженерите на тима продължават да работят усилено, за да подобрят скоростта на F1 W15
Предполага се, че изоставането на Мерцедес се дължи заради пода, представен в Белгия. По време на уикенда на Спа тимът дори се отказа от този компонент след края на първите две тренировки и се върна към старата спецификация. Въпреки това от Мерцедес решиха да използват този под в следващите два старта и да извлекат максимално потенциала му. Но до този момент тимът не постига нужния напредък.
Волф призна, че последните два европейски старта са били трудни за Мерцедес. Австриецът се надява неговият тим да се представи по-силно на предстоящите надпревари в Азия.
„Отиваме в Баку с цел по-добро представяне от това, което показахме в Зандвоорт и Монца. И двете състезания бяха трудни за нас. Относителното ни темпо не беше толкова силно, колкото преди лятната пауза, а някои от конкурентите ни направиха крачка напред“, сподели Волф.
Въпреки това от Мерцедес не смятат да изпадат в паника и да се откажат от борбата за челните места.
„И през двата уикенда показвахме добро темпо на моменти, но не успяхме да го отключим последователно. Оттогава прекарваме времето си в анализ на причините за това нещо.“
„Имаме възможност да покажем, че сме направили необходимото и сме внесли подобрения както за този уикенд в Азербайджан, така и за следващия в Сингапур“, каза още шефът на Мерцедес.
Баку и Сингапур са две писти със специфични характеристики. Те изискват максимална концентрация и много добра физическа подготовка. Неравностите също ще окажат влияние върху представянето на автомобилите през следващите два уикенда.
„И двете улични писти са доста предизвикателни. Те са неравни, имат много нискоскоростни и 90-градусови завои, но също така разполагат с много високоскоростни участъци. Те ще представляват различно изпитание от тези, с които се сблъскахме в Нидерландия и Италия“, обясни Волф.
Мерцедес има отлични спомени от Баку. Германският производител спечели състезанията на уличната писта през 2016, 2018 и 2019 г. Това го нарежда на второ място в класацията след Ред Бул. Този уикенд целта на тима е да спечели възможно повече точки и да намали изоставането си при конструкторите
:Предстоят ни още много състезания. Ще се борим за всяка възможна точка, като започнем от този уикенд в Баку. Имаме осем състезания преди карирания флаг в Абу Даби. Фокусирани сме върху това да завършим сезона възможно най-силно“, завърши шефът на Мерцедес.
The Land of Fire awaits 🤩 pic.twitter.com/d3m7ohmvNI
— Mercedes-AMG PETRONAS F1 Team (@MercedesAMGF1) September 11, 2024