Начало Formula 1 News • Новини за Формула 1 Мик Шумахер: Ферари SF71H ми показа напредъка на F1, след като карах...

Мик Шумахер: Ферари SF71H ми показа напредъка на F1, след като карах F2004

2547
0

Тримата млади пилоти от академията на Ферари, които ще дебютират в официални Формула 1 сесии този сезон – Мик Шумахер, Калъм Илот и Робърт Шварцман – направиха тренировка на пистата Фиорано. Те караха болида на Скудерията от 2018 г. – F71H. Тримата споделиха впоследствие впечатленията си от сесията и колата.

„Благодарен съм на Ферари и академията, че ми дадоха възможност да седна зад волана на F1 болид с хибридна задвижваща система няколко дни преди дебюта си в Гран при уикенд на Нюрбургринг. Беше много полезно да преминем отново всички процедури, които са доста сложни, както и начина на работа на отбор на най-високото ниво на спорта ни.“

„Преди няколко седмици на Муджело карах F2004 – изумителен автомобил, но вече доста стар. Колата от 2018 г. ми позволи да разбера колко важна е електрониката за задвижващата система и какъв прогрес има Формула 1 по отношение на аеродинамиката“, каза Шумахер

„Нямам търпение да седна в кокпита в Германия. Прекрасно ще е да участвам за първи път в сесия пред родна публика. В отбора още има механици, които са работили с баща ми и това ще направи деня още по-специален.“

Илот нарече деня незабравим, въпреки че имаше възможност да кара F1 болид миналата година.

„Беше много полезна тренировка. В SF71H най-много ме впечатли аероефективността. Нивото на сцепление е абсолютно различно от онова, с което разполагаш в други категории. След това идва изключителната мощност на двигателя и моменталното спиране“, допълни той.

 

View this post on Instagram

 

What a day 😁 driving the SF71-H around Fiorano. Big thanks to @ferraridriveracademy for organising everything. 🙏🏼

A post shared by Callum Ilott (@callum_ilott) on

Шварцман сподели, че е изпълнил една своя мечта с този тест – да кара Гран при автомобил.

„Този блян е още откакто бях малко дете и най-накрая се сбъдна. Управлението бе фантастично, невероятно забавление. Най-забележителна е мощността: при ускорения сякаш не спира да приижда. Спирачките са също толкова впечатляващи. Колата спира в момента, когато вече чувствах, че може би е твърде късно да вземеш завоя. Освен реалното каране бе много специално и да работя с отбора. Там има много хора и отделят внимание на всеки детайл, работят на страшно високо ниво. Благодаря на всички, че направиха този паметен ден възможен“, сподели Шварцман.

Ако сте намерили правописна грешка, моля уведомете ни като маркирате текста и натиснете Ctrl+Enter