Модернизираният Isuzu D-MaxМодернизираният Isuzu D-MaxIsuzu D-Max пристигна в България с променен облик, по-комфортен интериор и подобрени системи за подпомагане на управлението. Пикапът отговаря на високи изисквания за ефективност, безопасност и комфорт.
Новостите и подобренията по D-Max включват елементи от екстериора и интериора, инфо-развлекателната система и технологиите за подпомагане на водача. Моделът съответства на актуалните регулации на ЕС за асистиращите системи и покрива стандарта за емисии Euro 6E. Под капака остава познатият икономичен 1,9-литров турбодизелов четирицилиндров двигател с мощност 164 к.с. при 3600 об./мин.
Атлетичен дизайн, нови уреди и системи
Обновеният преден капак и модерният 3D дизайн на радиаторната решетка подсилват футуристичното излъчване на пикапа. Стилните 18-инчови алуминиеви джанти с шест двойки спици във V-образна форма създават усещане за движение дори когато автомобилът е неподвижен.
Шофирането на обновения Isuzu D-Max е по-лесно и приятно благодарение на новите контролни уреди и подпомагащи системи. Сред тях са цветните дисплеи за важните функции на автомобила и новите (8- или 9-инчови) инфо-развлекателни системи. Те са съвместими с Apple CarPlay и Android Auto и разпознават гласови команди. Озвучителната уредба е с до осем висококачествени говорителя. Водачът може да следи в реално време ъгъла на наклон на автомобила и работата на режима 4х4. Може и да избира ADAS функции от контролния панел. Към удобствата в D-Max принадлежат множеството USB портове и опциите за съхранение на багаж в предната и задната част. Усъвършенствани са функции като Walk Away Lock за автоматично заключване и Follow Me Home осветлението.
Издръжлива техника за пресечен терен
D-Max впечатлява с възможностите си извън пътя. С помощта на блокировката на задния диференциал, двойното предаване и дънната защита пикапът преминава с лекота през всякакви терени. Динамичната система на окачването допълнително подобрява комфорта и стабилността, докато шестстепенната автоматична трансмисия осигурява плавни преходи при различни натоварвания.
Дълбочината на газене на D-Max е 80 см, диаметърът на завиване – 12,5 м, а пътният просвет – 24 см. С това пикапът е добре приспособен за различни условия и терени – универсален избор както за работа, така и за приключения.
Новият D-Max е наличен във версии с удължена и двойна кабина, с четири нива на оборудване (Utility, Activity, Gravity, Arena). Нов е оранжевият цвят Namibu Orange Mica. Цената на модела започва от 81 120 лв. за удължената кабина и от 83 262 лв. за двойната кабина. В България всички пикапи Isuzu D-Max се продават с гаранция от 10 години (стандартна от 5 г. или 100 000 км плюс удължена от още 5 г. или 50 000 км, която покрива двигател, скоростна кутия, диференциал и турбокомпресор). Към момента новият D-Max може да бъде тестван в централата на SFA Automotive в София. В скоро време ще бъде достъпен и в дилърствата на Isuzu из страната.