Още един гореш и влажен ден в падока, по време на тестовете на MotoGP на пистата Сепанг. И в този горещ ден на върха на класирането застана отново световния шампион Марк Маркес с Honda.
При слънчево време и температура над 30 градуса тази сутрин, отборите бързаха да пусна пилотите на пистата, преди да се сбъднат прогнозите за буря следобед. Световният шампион Марк Маркес успя да се справи с проблема в спирачките от вчера в неговата машина Repsol Honda RC213V, като направи време 1:59.844, като отново стана първият пилот, преминал границата от 2 минути за обиколка, сега и на този тест. Така той вдигна доста високо летвата и дрегите пилоти ще им стана трудно да повторят този резултат. Същото се случи и по време на първия тест.
На второ място се класира Хорхе Лоренсо който постигна 1:59.902 в своята 30-а обиколка, на близо 5 стротни от Маркес. Пилотът на Movistar Yamaha с стреми да почувства по-добре байка си във всяка една обиколка и се адаптира към новата скоростна кутия с бърза смяна на предавките на своя YZF-M1, стана другият пилот, който слезе под 2 минути за обиколка.
Андреа Яноне постигна най-доброто си време с новия си Ducati GP15, като даде с 1,5 сек. по-добро постижение от първия ден и излезе на 3-о място, на 2 десети пред съотборника си Андреа Довициозо. Дови, заедно с Яноне тестваха 3-4 различни настройки на новия GP15, постигна отличното време 2:00.250, което е с повече от секунда по-добро постижение с новия байк от вчера. По-важното е, че Дови остана на 0.4 сек. след пилота на Repsol Honda – Маркес.
Другият пилот на Repsol Honda – Дани Педроса не можа да постигне по-добро време, защото търсеше различни настройки на окачването и трябваше да даде повече информация за мотоциклета. Той все пак направи прогрес, като постигна 2:00.275, като се нареди 4-и и бе с 0.3 сек. от времето си в първия ден.
След като бе начело в класирането доста време тази сутрин, Валентино Роси, който пробваше два различни вида предни вилки на своя Movistar Yamaha YZF-M1, не можа да се доближи до съотборника си Лоренсо. Той бе на 5-о място, на 4 десети от топ 2, но успя да си запази времето от първия ден.
Suzuki продължава успешните си тестове с Алекс Еспаргаро, който намали с повече от половин секунда времето си от вчера и даде 2:00.409, като отбора работеше по електронния пакет на мотоциклета. Неговият съотборник и новак в клаския клас Маверик Винялес, сщо подобри времето си от вчера и зае 12-а позиция, на по-малко от секунда след лидерите.
За пилотите на Monster Tech 3 продължиха да правят настройки на мотоциклетите си, като Брадли Смит стана 7-и, а съотборникът му Пол Еспаргаро – 10-и. Кал Кръчлоу, който търсеше стабилност при спиране вчера, сега даде със 7 десети по-добро време от вчера и продължи да се адаптира към CWM-LCR Honda RC213V. По-важното е, че британският пилот даде най-доброто си време с нови гуми, като постигна 2:00.509 или 8-о време.