Начало Moto News MotoGP: Педроса отново най-бърз на Сепанг

MotoGP: Педроса отново най-бърз на Сепанг

49
0

Дани Педроса остана отново на върха и във вторите предсезонни тестове в MotoGP в Малайзия. Испанецът, който постигна най-добри времена и рекорд на тестовете преди 3 седмици, в първия ден на новата серия пак доказа надмощието си. Пилотът на Repsol Honda Team, заедно с своя съотборник – новака Марк Маркес, приклещиха в сандвич световният шампион Хорхе Лоренсо от Yamaha Factory Racing.

Времето отново бе лошо. Денят започна на сухо, но към 2.30 ч. местно време заваля дъжд и пилотите останаха в боксовете. Педроса, който направи дълъг стинд на сухата писта, успя да постигне 2:01.580. Валентино Роси също имаше намерение да направи състезателна дистанция, бе принуден да я отложи и си остана с 5-ото постижение. Пред него успя да се намърда пилотът на LCR Honda MotoGP Щефан Брадъл, който анализираше две опции на настройка на своя мотоциклет. В най-доброто си време на сухо той бе само на 17 хилядни по-бавен от най-бавния заводски пилот на Honda. Всъщност първите 7 пилоти се събраха в малко повече от секунда. След Бардъл се нареди Кал Кръчлоу (Monster Yamaha Tech 3) и Алваро Баутиста (GO&FUN Honda Gresini). Двамата от Ducati Team в повечето от обиколките си бяха извън топ 10, но все пак с бързи турове Андреа Довициозо и световният шампион за 2006 г. Ники Хейдън заеха 8-о и 9-о място. Двамата пилоти имаха на мотоциклетите си изцяло нови резервоари за гориво. Топ 10 допълни британеца Брадли Смит (Monster Yamaha Tech 3).

За следващите места се бореха тестовите пилоти на трите заводски тима. Те работеха по различни програми с Кацаюки Накасума и Ватуру Йошикава за Yamaha, Микеле Пиро за Ducati и Такуми Такахаши за Honda. Бен Спийс от (Pramac Racing Team) зае 13-о място, като продължава да се бори с контузията на рамото си, докато неговият съотборник Андреа Яноне пробваше два двигателя за различно разпределение на теглото на своята машина Energy T.I. Pramac Racing Team.

Още веднъж Алекс Еспаргаро (Power Electronics Aspar) бе най-бърз сред пилотите от клас CRT, въпреки че претърпя малък инцидент на първия завой, като се хлъзна с машината си ART. Неговият съотборник Ранди де Пюние стана 18-и, но направи само 9 обиколки, докато Еспаргаро навъртя 27. Най-много турове в първия ден има Хейдън – 37.

Хироши Аояма стана 17-и и бе най-бърз от пилотите на Avintia Blusens с мотоциклети FTR CRT. Съотборникът му Хектор Барбера е на 7 места след него. След като смени Suter BMW за FTR Kawasaki за този сезон, Колин Едуардс стана 20-и за NGM Mobile Forward Racing. Минала година тексасецът бе един от най-бързите със CRT мотоциклети. След него бяха Данило Петручи (Came IodaRacing Project) и Карел Абрахам (Cardion AB Motoracing), който тази година също смени сателитен прототип със CRT. На следващите места са Йони Ернандес (Paul Bird Motorsport ART) и Майкъл Лавърти, който пробва изцяло новия мотоциклет на PBM, заедно с инсталираната нова версия на ECU на Magnetti Marelli.