Mugen представи последната си версия на електрическия супербайк, с който ще участва в надпреварата от сериите TT Zero за 2014 г.
Новият мотоциклет, с който ще се състезават Джон Макгинес и Брус Енсти се казва Shinden San. Първата машина, която се състезаваше през 2012 г. се казваше Shinden, втората от миналата година Shinden Ni. Мотоциклетът както и предишната версия е с карбоново шаси, но е с нов двигател с по-голяма мощност – 134 к.с. и по-ниско тегло 240 кг. Въртящият момент е 220 Нм. Габаритите (д Х ш Х в) са съответно 2125 х 680 х 1130 мм, междуосието е 1485 мм, клирънсът – 130 мм, а височината на седалката 840 мм.
С този мотоциклет Team Mugen ще се пробва да измъкне победата, която в последните години печелят байковете на Motoczysz, който четири години подред печели TT Zero на остров Ман. Тази година надпреварата на британския остров ще бъде от 24 май до 6 юни, а за електрическите байкове TT Zero състезанията са – квалификации 30-31 май и 2 юни, а състезанието е на 4 юни.
Mugen участва в TT Zero от 2012 г. , а състезания в електрическия клас се правят от 2010 г. През 2010 г. стартираха 10 пилоти, като до финала стигнаха 5, а победата бе за американеца Марк Милър с Motoczysz E1PC, като измина дистанцията за 23:22.890 мин. с максимална скорост 96,82 км/ч. В 2011 г. победи британецът Майкъл Рътър със същата машина с време 22:43.680 и скорост 99,604 км/ч. През 2012 г. първи път бе сщия пилот но с по-добро време – 21:45.330, като за първи път премина средна скорост над 100 км/ч. – 104,056 км/ч. Миналата година спечели пак Рътър за 20:38.461 със 109,675 км/ч.