Емблематичният спортен флагман на Nissan GT-R пристигна в Европа с подобрена динамика, по-добра стабилност и дори по-директно управление. Редом до оптимизирания 370Z GT-R e върхът на острието в спортната моделна гама на Nissan. Сега той разчита на преработен 3,8-литров V6 двигател с 550 к.с., генериращ подобрени времена в средния и високия оборотен диапазон. Модификации са направени и по амортисьорите, пружините и предният анти ролбар. Резултатът е подобрена стабилност, по-рафинирано пътно поведение и още по-силно удоволствие от шофирането за водача.
Ускорението от 0 до 100 км/ч вече е само 2,7 сек, с 0,1 сек по-бързо от GT-R 2012. Ревизираният модел е и по-бърз на Нюрбургринг, завъртайки обиколка на прочутата германска писта за 7:19.1 минути по време на тестове през май миналата година. Казутоши Мизуно, създател на GT-R, разкри, че са били изгубени 0,5 секунди по време на скоростния тур заради трафик, което е показателно за това, че GT-R 2013 е способен на 7:18.6 мин. Това е с около две и половина секунди по-бързо (7:21 мин.) от GT-R 2012. Тъй като GT-R винаги е демонстрирал най-новите технологични решения на Nissan, направените модификации са на базата на данни, натрупани по време на 24-часовата надпревара на Нюрбургринг миналата година, в която участие взеха два серийни GT-R автомобила.
Родословието на Nissan GT-R се простира повече от четири десетилетия назад във времето. От дебюта на настоящата версия през 2009 г. досега моделът се подобрява всяка година.
Сред забележителните новости са нови инжектори –с по-голям капацитет и контролиращи по-прецизно впръскването на горивото с цел оптимизиране на реакцията в средните и високите обороти.
Променена е геометрията на окачването с цел осигуряване на по-добра стабилност при високи скорости. Увеличен е капацитетът на въртящиямомент, който може да поемат полуоските, като целта е подобряване на надеждността при голямо натоварване, като например при шофиране на писта и рязко ускорение.
Напречната греда под арматурното табло е била подсилена, което е резултирало в увеличаване здравината на купето и контрол на окачването.