Начало Автомобили Най-бързият John Cooper Works

Най-бързият John Cooper Works

168
0

Наскоро Мини представиха новия John Cooper Works у нас в закритата картинг писта в София, но не можахме да го покараме тогава. Визираме най-бързото серийно Мини, произвеждано в историята на марката! А сега вече имахме това удоволствие на пистата в Лесново с помощта на квалифицирани инструктори от Performance Academy на John Cooper Works, които бяха наредили немалко конуси за разнообразно изпитание на колата, а това не беше изобщо скучно.

Колите на John Cooper Works определено привличат вниманието…и то много сериозно! Имахме възможността да покараме Paceman, Countryman, и най-вече класическия хечбек и всичките тези модели под наименованието John Cooper Works. Най-много внимание обърнахме на двувратия класически хечбек, който всъщност е олицетворение на марката MINI.

Някои журналисти го определят като колa, която не я интересува какво мислят за нея. Визията отвътре и отвън е еволюирала до голяма степен, а също така мощността е увеличена на 231 к.с., което е впечатляващо за кола от този клас.

Автомобилът е с четирицилиндров турбо мотор, с обем от 1998 куб. см. на предно предаване, 231 к.с. и 320 Нм въртящ момент. Средният разход е 5,7л./100 км и вредни емисий 133 г/км CO2 . Ускорява от 0 до 100 за 6.1 секунди като максималната скорост е 246км/ч. Теглото е 1295кг.

Отвън колата изглежда много агресивно. Решетката е значително по-голяма в стил Астън Мартин. Под емблемата на MINI, независимо какъв цвят е колата, е интегриран тънък червен кант, лежащ над номера, придавайки спортно-индивидуален вид. В все пак да може да се разпознава, че не е просто обикновенно MINI. Калниците са по-широки и са в матиран цвят. Предната и задната броня имат големи въздухоотводи, запълнени с решетка в стил пчелна пита. Отпред бронята е значително по-ниска от обикновения Купър и е изпълнена с много детайли по самата нея.

Отзад централноразположеният двоен ауспух допринася за визията на една истинска спортна кола. Фаровете вече са на основата на LED технологията. Както се досещате тавана може да бъде поръчан в различен цвят от купето, което е традиция за тази марка. Колата стандартно се произвежда със 17-цолови джанти, но допълнително може да бъдат поръчани и 18-цоловите John Cooper Works Cup. Спирачните апарати са боядисани в червен цвят с надпис върху тях John Cooper Works.

Отвътре колата също е претърпяла сериозна промяна. Седалките са спортни, придавайки повече усещане на шофьора към колата. Вече е интегриран head-up дисплей зад волана, който показва информация за скоростта и т.н. Волана е шит, с червени шевове и изглежда спортно, а също така е и с много удобен захват за водача. Старт-бутона на двигателя е много привлекателен и изглежда като бутон от сувалка. Намира се централно на таблото и е единственото копче на таблото, което е червено и изпъква от всички останали.

Озвучителната система е Harman Kardon и никой не се съмнява в качеството на музиката. Около скоростния лост, джойстика с многото бутони за различните функций към мултимедията не липсва. Също така около лоста има копче, с което водачът може да избира между спортен и така наречения “Green” режим. Централният дисплей на таблото е по-голям и същевременно не пречи на шофьора. Колата може да бъде поръчана с механична и автоматична скоростна кутия. А цените започват от 30 600$