Тиери Нювил запази победата си в рали Италия в Сардиния, която бе под въпрос заради проблем със задните стъкла на последната спецификация на Хюндай i20 WRC. Техническият делегат на ФИА Жером Туке бе подал доклад след финалния технически преглед, че двете задни стъкла на i20 WRC се различават от записаните в хомологационния фиш. Проблемът е наличен единствено при новата версия на автомобила.
Спортният директор на Хюндай Мишел Нандан потвърди, че има разлика между задните стъкла на автомобила на Нювил и тези, с които автомобилът е хомологиран. Причината е, че новият i20 WRC е предоставен на ФИА за инспекция без монтирани задни врати. Впоследствие екипът на корейците установява, че хомологираните задни стъкла не могат да бъдат монтирани на местата си и изработва нови.
Всички i20 WRC от последната генерация са засегнати. Според данните на ФИА новите стъкла са със 17 грама по-леки от хомологираните от едната страна и с 19 грама по-леки от другата. Заради провинението тимът получи глоба от 50 000 евро, но запази класирането си в състезанието.
В шампионата имаше подобен случай през 2007 г., когато пилотите на Форд бяха наказани с пет минути, тъй като задните стъкла на Фокус RS WRC 06 бяха с 0,5 мм по-тънки. В резултат Маркус Грьонхолм се смъкна от 2-а на 4-а позиция, а Мико Хирвонен завърши 5-и вместо 3-и, а за екипа на М-Спорт нямаше парична санкция.