Начало Автомобили Nissan върви уверено към целта да стане азиатски бранд №1 в Европа...

Nissan върви уверено към целта да стане азиатски бранд №1 в Европа до 2016 г.

70
0

Nissan върви уверено към целта да стане азиатски бранд №1 в Европа до 2016 г. Компанията лансира 12 нови продукта за последните 12 месеца и в момента е с най-силната гама в историята си.

Производителят поддържа набраната инерция на Стария континент с лансирането тази година на продукти в нови сегменти, включително втори изцяло електрически автомобил с e-NV200, хечбек от масовия С-сегмент с Pulsar, и зашеметяващите девет нови автомобила за Русия, включително първият достъпен хибрид в страната.

Продажбите и пазарният дял се увеличиха в повечето европейски държави, където Nissan заема 3,7% от общия пазар. През 2013 компанията продаде 664 471 автомобила в Европа, а целта за 2014 е 780 000 бройки. На Франция се падат 15% от европейските продажби на Nissan, което нарежда страната като третия най-голям пазар на континента след Русия и Великобритания.

– С пристигането на Pulsar като един от 12-те нови модела, лансирани през последните 12 месеца, Nissan разполага с най-силната и сплотена моделна гама в историята си. Ние преоткриваме сектори с вълнуващи нови предложения – заяви Пол Уилкокс, председател на Nissan в Европа. – Иновацията и вълнението са част от всичко, което правим, включително нашите пионерски усилия да пренесем електрическите автомобили на масовия пазар, и нашият ангажимент да лансираме автономни автомобили на пазара до 2020 – следващата стъпка в усъвършенстване на автомобила и пътната безопасност.

Nissan е ангажиран с европейския пазар и местното производство, като голяма част от всички пътнически автомобили Nissan, лекотоварни автомобили и пикапи, продавани в Европа, се произвеждат в Европа. През 2013 г. общото европейско производство на Nissan достигна 675 000 бройки и се очаква, че тази цифра ще бъде подобрена през 2014.

Световните продажби на електромобили пък се увеличиха през 2014 г., като атаката се води от Nissan LEAF – най-продаваният в световен мащаб електромобил. Към днешна дата, в световен мащаб са реализирани повече от 135 000 бройки от наградения с много отличия електромобил, като на Европа се падат над 28 000 продажби от общите.Шофьорите на LEAF са удовлетворени шофьори – с 95% клиентска удовлетвореност, най-високата в моделната гама на Nissan.

Продажбите на електромобили ще бъдат допълнително подсилени от скорошната поява на вана Nissan e-NV200, който се произвежда в Испания за световния пазар и е проектиран да предложи достъпност и ефикасност на големия и малък бизнес. Базиран на всепризнатия NV200 компактен ван, e-NV200 използва доказана технология от Nissan LEAF, за да бъде създаден изключителен автомобил с нулеви вредни емисии, който е перфектен за използване в града, без да губи нищо от качествата на NV200, но получавайки достъп до екологично чувствителни зони.