Начало Автомобили Nissan развива стратегията си за ръст в Европа

Nissan развива стратегията си за ръст в Европа

29
0
автосалон,женева,изложение,салон

Nissan заздрави стратегията си за ръст в Европа, задавайки ясния път, по който да върви, за да се превърне в най-желаната азиатска марка. Кросоувъри, електрически автомобили (EV) и технология за автономно задвижване – това са акцентите на този стремеж, като Nissan ще продължи да защитава и увеличава лидерството си в тези сфери.

През последните 12 месеца Nissan лансира 12 нови модела в Европа, продавайки над 724 000 автомобила. Отговаряйки на нарастващото търсене в кросоувър сегмента с нови версии на Nissan Qashqai, Juke и X-Trail, компанията чупи рекорди със своята гама от електромобили, като едновременно с това осигурява вълнение за всички чрез NISMO.

Ангажиментът на Nissan към дръзкия дизайн, страхотното качество и достъпна технология се демонстрира в Женева с премиерата на зашеметяващия нов кенцептуален модел SWAY, който преоткрива сегмента на малките автомобили.

Записахме петата си поредна година на ръст. Подходът ни към заздравяване на марката Nissan, продуктите и обслужването ни – очевидно работи. Продължаваме да инвестираме в силния ни производствен капацитет в Европа и сме в добра позиция да продължим ръста си в Европа, заяви Пол Уилкос, председател на Nissan в Европа. “Свидетели сме на най-добрите европейски продажби с 50-процентно увеличение през последните 5 години и нови версии на новаторските Qashqai, Juke и X-Trail, подсилващи лидерството на Nissan в сегмента на кросоувърите с продажби, надхвърлящи 410 000.”

Силният производствен капацитет на Nissan в Европа продължава да подхранва ръста на компанията, позволявайки на Nissan да увеличи пазарния си дял в над 65% от европейските пазари, на които оперира.

Колин Лоутър, SVP производство (управление на веригата за доставки и продажби в Европа) заяви: Произведохме над 675 000 автомобила Nissan във Великобритания, Испания и Русия през последната финансова година. Ние сме сила на ключовите пазари в Европа, с която другите трябва да се съобразяват, и нашите продажбени резултати потвърждават това.”

Търговският успех на Nissan и голямото производство резултира до появата на всепризнати продукти в бързо развиващите се сегменти, като този на електромобилите с 15 000 модела LEAF, продадени в Европа през 2014. Тази година се отбелязва пет години от лансирането на Nissan LEAF и въвеждането на нови предложения в електрическата гама на Nissan, която през 2015 ще включва 7-местна версия на e-NV200 и специално изпълнение на LEAF.

Nissan продължава да оформя бъдещето на мобилността, инвестирайки значими суми в изследване и развитие (R&D), за да даде достъп на възможно най-много клиенти до новаторските технологии. Компанията е ангажирана да лансира на пазара автономен автомобил до 2020.

Mного от тези иновации на бъдещето вече са достъпни днес, най-вече чрез технологии, които Nissan е водил, включително Lane Departure Warnings, Distance Control Assist, Around View Monitor и Blind Spot Intervention.

През последните години предефинирахме изцяло това, което Nissan означава за нашите клиети.Държие рекорд за представяне на „най-доброто – на най-много хора“ – първи. Нашият всепризнат кросоувър сегмент, гамата електромобили и основите на автономното шофиране – Nissan Safety Shield и Around View Mirror – вече се предлагат в нашите автомобили днес,“ добави Уилкокс.