Nissan става основен спонсор на най-престижния европейски футболен отбор – Шампионската лига. Брандът се цели в достигане на позиция №1 сред азиатските марки на Стария континент.
Компанията е постигнала 4-годишно споразумение с УЕФА. Твърди се, че това е най-голямата спонсорска сделка на организацията досега.
– Растежът на европейския пазар е важен за Nissan и смятаме, че в лицето на УЕФА сме открили перфектния партньор, който да ни помогне да постигнем бизнес целта си да станем азиатски производител №1 на Стария континент до 2016 г. – заяви маркетинг шефът на Nissan Европа Бастиен Шуп.
Финансови подробности по сделката не бяха оповестени. Според анализатори на спортния маркетинг последните спонсорски пакети на УЕФА възлизаха на повече от 75 милиона долара на година. Според информация на Marketing Week Nissan са предложили значителна сума на УЕФА преди Ford да започнат да предоговарят 21-годишното си спонсорство.
Сделката започва от сезон 2014/2015 г. и ще продължи до 2017/2018 г. включително.
– Най-престижният европейски клубен турнир ще е важна глобална платформа за Nissan – допълни маркетинг шефът на глобално ниво на Nissam Роел де Врис.