София Картинг Ринг ще зарадва всички фенове на скоростта и адреналина с чисто новия модел картинги Sodi SR 5. От 9 февруари, всички любители на спортното каране ще могат да пробват и усетят удоволствието и преимуществата на новите картинги, които са общо 16, само на пистата в София Картинг Ринг.
Сред основните разлики между новите SR5 и предишния модел RX 8 са предното окачване – по-леката и близка до състезателните машини кормилна уредба. Цялостната концепция е насочена към повече стабилност, комфорт, но и същевременно усещане за състезателна тръпка.
Различните решения на задната ос правят усещането за типична рейсинг машина, адаптирана за обикновени клиенти. Новият модел е оборудван с 200-кубиков двигател. Той е с мощност 6.5 к.с., напълно достатъчни, за да изживеете страстта към високите скорости по нов начин!
SR 5 е най-новият и иновативен модел от семейството на френския производител Sodi – доказан световен лидер. Новият SR 5 доставя допълнителен комфорт и удоволствие на пилотите. Краката на клиента са защитени с интегрираното подово покритие и всеки сам може лесно да регулира разстоянието до педали. Друга характерна разлика е напълно покритата горна част. Тя цели да предпази мястото на пилота от всички контакти с резервоара и двигателя.
София Картинг Ринг е не просто най-голямата закрита картинг писта в България и в нашия регион
Тя е място, където се дава живот на картинг спорта, като се опитва да задоволи както любителските, така и професионалните желания на пилотите. От ръководството на пистата споделиха: „За 4-те години на съществуване, ние от София Картинг, сме водени от желанието да инвестираме в развитието на преживяването на пилотите и променихме трасето на три пъти с нови конфигурации.
Година по-късно предложихме на по-опитните пилоти да се докоснат до ново спортно изживяване с по-бързите картинги CRG. Тази година изцяло подменихме картинг парка с новия модел SR 5, който цели да удовлетвори всички клиенти по възможно най-добрия начин като осигури комфорт на преживяването от ново поколение.“
Екипът на ClubS1 също имаше възможност да изпробва новите машини в състезание за журналисти, които определо са по-добри от досегашните. Карат се по-лесно, като натоварват по-малко физически, по-аеродинамични са и като цяло са по-близки до състезателните.