Micra, един от най-значимите модели в историята на Nissan и основата, върху която се гради настоящият успех на компанията, премина редица подобрения. Промените са толкова широкообхватни, че далеч надхвърлят това, което обикновено представлява фейслифтът в средата на жизнения цикъл на модела.
И въпреки, че ревизираният автомобил се базира на популярното четвърто поколение „К13“ градски автомобил, Nissan го нарича „Новата Micra“.
Освен изцяло новият дизайн на предната и задната част – допълнени с промени по металните панели – новата Micra е била подложена и на значителна промяна в интериора. Има нови технологии, нова централна конзола, нова тапицерия, нови материали плюс аудио USB and Aux-in входове. В зависимост от версията, автомобилът е оборудван с напълно новия комуникационен център с ново радио и най-модерната сензорна навигационна система, която сега е с по-голям екран. Допълнението за екстериора са два дръзки нови цвята и нови 15- и 16-цолови лети джанти.
Nissan е разширил и опциите за персонализация на Micra, позволяващи на собственика да създаде своя собствена уникална кола. Промените, редом с широко приетите от клиентите динамични параметри и управление, подсилват и разширяват привлекателността на най-малкия автомобил на Nissan.
В сърцето си, обаче, новата Micra остава вярна на дизайнерския етос, който оформи самата идея за малък автомобил, когато бе лансиран оригиталния модел – преди 30 години и над 6 млн. продадени автомобила.
Новата Micra продължава да бъде не само забавна за каране и, благодарение на компактния си диаметър на завой – лесна за паркиране, но също така и една от най-технологичните малки коли на пазара. Сред характеристиките й спадат високоефективният двигател с директно впръскване и турбо (DIG-S) бензинов двигател, нейният иновативен, достъпен и истински полезен Parking Slot Measurement, който насочва водача в тесни парко места, и I-Key, който предлага не само безключов достъп в автомобила, но и безключово стартиране на двигателя.
С новия си вид, всеобхватни подобрения и по-високо качество, новата Micra ще надгражда успеха на настоящата Micra, представена на европейския пазар преди три години. Подчертавайки значимостта за компанията, тя е третият най-продаван модел в Европа след Qashqai и Juke.
– Новата Micra предлага голям брой значими подобрения спрямо настоящата Micra и помага да направим нашето предложение в В-сегмента вероятно най-завършеното в индустрията. Заедно, новата Micra, новият Note – който ще се появи по-късно през годината – и Juke гарантират, че в този жизненоважен сегмент на пазара има по един Nissan за всеки. Тъй като всеки е коренно различен от другите, има много малко препокриване между гамите. С три десетилетия зад гърба си, новата Micra е готова да продължи да служи като основа за цялата гама на Nissan… може да е малка, но ние сме изключително горди от Micra и всичко, което тя представлява – коментира Джералдин Ингам, главен маркетинг мениджър – Малки автомобила за Европа.