Начало Автомобилни новини Нова версия на Opel Insignia – готов за приключения Country Tourer

Нова версия на Opel Insignia – готов за приключения Country Tourer

33
0
Opel Insignia Country Tourer

Семейството на новата Insignia скоро ще придобие изцяло завършен вид с официалната световна премиера на версията Opel Insignia Country Tourer в рамките на Международното автомобилно изложение IAA във Франкфурт през септември. За разлика от своя събрат Sports Tourer, насочен към почитателите на елегантните комби модели за семейството и деловото всекидневие, новата Insignia Country Tourer отразява вродения човешки стремеж към приключения. Атлетичният многофункционален модел предлага повишен клиренс и осигурява свобода отвъд границите на големите градове и очертанията на асфалтираните пътища. Сред отличителните характеристики на новия модел са защитните панели на дъното в предната и задната част на каросерията в комбинация с подчертаните арки на калниците и защитната облицовка в долната част на купето – всичко това допълнено с двойни ауспухови тръби. Модерната система за двойно предаване осигурява оптимално сцепление и стабилно поведение на пътя независимо от метеорологичните условия и стила на шофиране. Tя е съчетана с мощни турбодвигатели като 2.0-литровия бензинов SIDI с директно впръскване и максимална мощност 184 кВт/250 к.с. и динамичния 2.0 BiTurbo CDTI – и двата с впечатляващ максимален въртящ момент от 400 Нм.

– Сензационният успех на нашия нов модел Opel Mokka в сегмента на малките SUV автомобили е ярка демонстрация на популярността на моделите с crossover характер – сподели Дънкан Алдред, изпълняващ длъжността вицепрезидент на Opel с отговорност за продажбите и следпродажбеното обслужване. – С новата Insignia Country Tourer сега ние запълваме тази динамична ниша от пазара в по-големия, среден клас автомобили. Тя ни позволява да предложим на нашите клиенти избор от алтернативи, какъвто те никога досега не са имали при Opel – сега те получават възможност да добавят към високото качество на флагмана на марката и силна доза приключенски дух. В същото време сме убедени, че самоувереният чар на новата Insignia Country Tourer ще спомогне и за привличане на нови групи клиенти към нашата марка.

Eлектронноуправляваното задвижване 4×4 включва в състава си висококачествен съединител, работещ на принципа Haldex, както и самоблокиращ диференциал с електронен контрол, който осигурява превъзходна степен на сцепление както на асфалт, така и на терени с нестабилна настилка. Системата на двойното предаване адаптира постоянно своята работа с актуалните условия на движение и състояние на пътя и съответно променя плавно и в реално време разпределението на въртящия момент от 0 до 100 процента между предния и задния мост, както и индивидуално между колелата на задния мост. Основното предимство на това интелигентно управление е възможността всичко това да се случи преди някое от колелата въобще да е започнало да буксува поради недостатъчно сцепление – например върху мокра или заснежена пътна настилка. В комбинация с електронно управляваната адаптивна система на ходовата част от висок клас FlexRide, задвижването на четирите колела демонстрира нови качествени стандарти по отношение на времето за реакция и контрола върху поведението на автомобила.

При необходимост съединителят, осъществяващ разпределението на тягата, незабавно насочва по-голяма част от въртящия момент към задния мост. Сензорите на системата 4×4 непрекъснато подават към отделните управляващи модули на системата информация за ускорението, ъгъла на отклонение на волана, оборотите на колелата, позицията на педала на газта, оборотите на коляновия вал, ъгъла на завъртане на автомобила около вертикалната ос и въртящия момент на двигателя, вследствие на което разпределението на тягата между предния и задния мост се адаптира непрестанно към пътната ситуация на основата на подадената информация.

Мощта на турбодвигателите в гамата на Opel е прекрасно допълнение към високотехнологичното задвижване 4×4 на новия Country Tourer. Палитрата от три модерни двигателя се предвожда от 2.0-литровия SIDI (Spark Ignition Direct Injection) бензинов турбодвигател с максимална мощност 184 кВт/250 к.с., предлагащ отлични динамични показатели. Със своя впечатляващ максимален въртящ момент в размер на 400 Нм, агрегатът със система за директно впръскване на горивото в цилиндрите гарантира максимална степен на сцепление на новия модел.