Говори се, че една фундаментална промяна при обновения F10 на Ферари, който ще дебютира във Валенсия следващия уикенд, ще бъде системата за отработените газове в стила на Ред Бул.
Много конкурентни отбори първоначално смятаха, че нелегална система за регулиране на клиренса е тайната на скоростта на RB6, но в последствие се оказа, че това е специфичното оформление на задната част на колата – включително и ниско монтираните ауспуси.
От испанското издание „АС“ съобщават, че обновеният F10 ще бъде с около 3 до 4 десети по-бърз на обиколка спрямо колата от Турция и Канада. От същия вестник допълват, че промяната представлява изцяло нова аеродинамична насока за колата, която открива нови полета за развитие й.
„Най-важното подобрение за Валенсия няма да бъде толкова фактическо, колкото ще предостави достатъчно пространство за развитие през останалата част от сезона“ – коментира Фернандо Алонсо.
Що се отнася до по-ниската система за отработените газове, Б-колата ще има модифицирано задно окачване, така че през дифузьора да преминава по-голям поток въздух.