Начало Автомобили Новият SLR Sterling Moss ще бъде показан в Детройт

Новият SLR Sterling Moss ще бъде показан в Детройт

74
0

Mercedes-Benz и McLaren обогатяват моделното семейство на най-успешния си супер спортен автомобил SLR с нов възхитителен модел. Автомобилът няма нито покрив, нито предно стъкло, които да отделят водача и неговия спътник от външния свят; те имат възможност да изпитат удоволствието от високата скорост и всички преимущества на спийдстъра. Новият SLR Stirling Moss притежава усъвършенствани технологии и спиращ дъха дизайн, който интерпретира легендарното наследство на SLR. С наличните 478 kW/650 конски сили, SLR Stirling Moss ускорява своя мощен V8 двигател от стартово положение до 100 km/ч за по-малко от 3.5 секунди и достига максимална скорост на движение от 350 km/ч. Няма друг сериен автомобил, който да е едновременно толкова отворен и толкова бърз. Тази извънредна концепция позволява на новия спортен автомобил да бъде легитимен носител на името на легендата в британския моторен спорт и рекордьора в Миле Мия – Стърлинг Мос. Състезателят, който извоюва победа след победа на легендарните болиди Mercedes-Benz SLR през 1955 година. Ексклузивният SLR Stirling Moss дава завършек на настоящето SLR семейство. Моделът ще се произведе в лимитирана серия от 75 автомобила, чиято единична цена е 750,000 евро. Настоящият SLR роудстър ще бъде спрян от производство в края на май 2009, а производството на SLR Stirling Moss ще започне през юни 2009.

Конструкторите на Stirling Moss са се ползвали от богатия опит натрупан при производството на SLR Coupé и Roadster, в частност екстравагантната конструкция от въглеродни нишки, окачването и мощният V8 двигател. Общото на Stirling Moss с неговите предшественици е аеродинамичният плосък под и дифузера на задната броня, с което се постига максимално сцепление на задния мост с пътя – с една разлика: дифузьорът е значително по-голям от използвания при купето и роудстера.

Благодарение на изключително прецизната работа в въздушния тунел, SLR Stirling Moss винаги генерира нужното сцепление и постига максимална сигурност при управление. Водачът може ръчно да оперира с въздушната спирачка Airbrake, за да ускори спирането при спортно шофиране, например. Спирачното усилие се увеличава автоматично при рязко натискане на спирачния педал и скорост на движение от над 120 km/ч., което спомага за своевременното намаляване на скоростта.